Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-обещаващите пазари на мобилна реклама в света
Мобилната реклама е инструмент с все по-голямо значение за маркетинга. Доказаха го и годишните бизнес резултати на Facеbook, която спечели милиони от нея. Макар да опитва активно да я продава и да държи позицията на номер едно доставчик на онлайн реклама в света, Google изостава от конкуренцията и отчита това, като своя точка в минус. IDC посочи, че смартфоните, купени по света през 2013 г., за първи път са надхвърлили бройката от 1 милиард.
Приложенията, смартфоните и таблетите окупират ежедневието на хората в бедни и богати държави. През 2014 г. се очаква най-благодатната почва за развитието им да бъде в страните от групата БРИК – Бразилия, Русия, Индия и Китай. Там ще има най-голям възход на мобилната реклама в света, посочва прогноза на сайта Search Engine Watch.
Защо?
Бразилия е една от силните икономики в света, чиито брой потребители на смартфони нарасна през миналата година. Там са били купени близо 16 милиона смартфона през 2012 г. и още 21 милиона през 2013. 67 милиона бразилци използват мобилния интернет. Водещата операционна система за мобилни устройства, използвана в страната, е Android. Тя държи 56% пазарен дял. Устройствата на Samsung са най-популярни, следвани от Nokia, която има 31,5% пазарен дял. Анализ на Nielsen посочва, че бразилците са благодатна публика за мобилната реклама. Те харесват реклами, които съдържат географски свързана с местоположението им информация. Това дава чудесни възможности за бизнеса със софтуер и приложения от целия свят. Важното е да им се даде достъп до безплатно съдържание и да се използва простичък текст и добре направена мултимедия. Повечето бразилци използват смартфоните си, за да играят на игри, да пишат в социалните медии и да използват карти.
Русия също дава добра почва за развитието на мобилна реклама, въпреки че е една стъпка след западните пазари по отношение на развитието на мобилния интернет. В нея са водещи марките Apple, Nokia и Samsung. Apple e имала 34,7% пазарен дял през 2012 г. Операционната й система iOS е доминираща на руския мобилен пазар, а най-често срещаната й версия, която хората използват, е iOS 5.1.1. 40% от употребата на мобилен интернет в страната се случва в Москва, обясни Анна Ошкало от сайта Russian Search Tips. Рекламодателят там трябва да бъде готов да похарчи голямо количество рубли за висока честота на кликване (CTR) и голяма демография.
Индия е друг развиващ се пазар на мобилна реклама. Повече от 50% от устройствата за служителите на компаниите се купуват от самите тях. Очаква се, че 70% от професионалистите в Индия ще използват смартфони през 2018 г. Мобилната реклама там ще продължава да расте. С това са наясно и множество стартиращи индийски технологични фирми. Социалните медии и разговорите в тях са сила в страната. Те задвижиха електронното пазаруване в нея. Мобилната реклама в Индия достигна ключов момент – доказано кампаниите в нея създават потребителско търсене и работят, когато са допълваща стратегия към други маркетингови инструменти. Например билбордове.
Китай пък заложи в плана си за развитие на петилетката между 2011 и 2015 г. възход на онлайн маркетинга до 1000 милиарда юана. Мобилното е нарастваща индустрия с все по-голямо значение в многолюдната Народна република. Онлайн маркетингът в Китай попада в две основни категории – мобилен онлайн маркетинг и онлайн маркетинг за настолни компютри. Първият се развива по-бързо. Мобилните потребители на интернет в Китай влизат в мрежата много по-често през деня, отколкото десктоп потребителите. Много и най-различни видове реклама бяха развити за китайския пазар, включително интерактивната реклама и банерите. На изключителен успех се радват рекламните резултати от търсенето в китайския Google - Baidu.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.