Най-обсъжданата реклама от Супербоул

Тазгодишната реклама на Coca-Cola за големия спортен финал Супербоул в САЩ е колкото дългоочаквана, толкова и поляризираща.

По време на финалния мач от лигата по американски футбол Супербоул Coca-Cola представи ТВ спот, в който една от най-известните американски патриотични песни – America the Beautiful – се пее както на английски език, така и на хинди, арабски и тагалог. Идеята бе да се подчертае мултикултурния, мултиетнически състав на населението на САЩ. В кадрите се вижда и гей двойка.

Рекламата е най-обсъжданото видео от всички в блокa по време на играта, коментира Business Insider. Стотици хора във Facebook, Twitter и YouTube изразиха мнение за нея. Либерално настроените хора я приемат и дори намират идеята за „невероятна” и „съвършена”. Консервативните американци я смятат за „обидна” и „разделяща”. Някои от коментиращите с либерални възгледи посочиха, че опонентите им са толкова неуки, че бъркат песента с химна на страната (The Star-Spangled Banner). Сайтът BuzzFeed дори направи проучване на реакцията на „не добре информираната публика”.

Рекламата е дело на една от най-известните агенции в САЩ Wieden+Kennedy. Това ще бъде една от кампаниите, за които ще се говори дълго след излъчването й, смятат международните маркетинг наблюдатели.

Ето я и нея. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ