Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-обсъжданата реклама от Супербоул
Тазгодишната реклама на Coca-Cola за големия спортен финал Супербоул в САЩ е колкото дългоочаквана, толкова и поляризираща.
По време на финалния мач от лигата по американски футбол Супербоул Coca-Cola представи ТВ спот, в който една от най-известните американски патриотични песни – America the Beautiful – се пее както на английски език, така и на хинди, арабски и тагалог. Идеята бе да се подчертае мултикултурния, мултиетнически състав на населението на САЩ. В кадрите се вижда и гей двойка.
Рекламата е най-обсъжданото видео от всички в блокa по време на играта, коментира Business Insider. Стотици хора във Facebook, Twitter и YouTube изразиха мнение за нея. Либерално настроените хора я приемат и дори намират идеята за „невероятна” и „съвършена”. Консервативните американци я смятат за „обидна” и „разделяща”. Някои от коментиращите с либерални възгледи посочиха, че опонентите им са толкова неуки, че бъркат песента с химна на страната (The Star-Spangled Banner). Сайтът BuzzFeed дори направи проучване на реакцията на „не добре информираната публика”.
Рекламата е дело на една от най-известните агенции в САЩ Wieden+Kennedy. Това ще бъде една от кампаниите, за които ще се говори дълго след излъчването й, смятат международните маркетинг наблюдатели.
Ето я и нея.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.