Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-странните имена на компании и тяхното значение
Творческият заряд на името на една фирма е ключов в изграждането на репутацията и образа й пред клиентите. Измислянето на име е изкуство, с което се занимават цели международни агенции. Няколко маркетинг агенции по света обаче избраха да бъдат възможно най-шантави и оригинални. Вижте кои са най-странните имена на рекламни фирми според оценката на сайта AdWeek.
High, Wide & Handsome
"Висок, широк и красив". Напомня малко на коронната фраза на Карлсон, нали? Всъщност обяснението на лосанджелиската компания е следното: "Първата известна употреба на тази фраза датира от 1881 г. в сп. "Бъкс кънтри газет". Оттогава той често се използва в автомобилните надбягвания за особено агресивен стил на шофиране. Това е и името на получилия Грами албум на музиканта Лудън Уейнрайт III от 2009 г. За нас израдът означава талантлив, неуморим и цялостен подход към изпълняването на задачите. Както казваме ние: "Недей да се сдържаш! Бъди висок, широк и красив!"
Hello Viking
"Здравей, викинг!" Както обяснява генералния директор Тим Брюнел, "Името дойде много, много бързо - трябваше да напишем нещо на банковия формуляр, за да ни платят за първия ни проект. И, както става с всички важни решения, ние се излигавихме. Тримата основатели на фирмата сме музиканти, затова нарекохме компанията като група. Двама от нас са от скандинавски произход и използваме думата викинг като глагол, например "Хайде да викингуваме!" След това Дженифър Иваницки каза, че много харесва думата "здравей", защото навява мисли за разговор. Събрахме двете думи и това беше то - роди се името на нашата компания!"
Elephants & Ants
"Слонове и мравки" Името е знак за желанието на тази агенция от Сиатъл да работи с клиенти от всякакъв мащаб.
Mother
"Майка" Името е следствие от 16 допитвания, които показват, че хората свързват думата майка само с положителни неща като грижа, нещо познато и даже "Не яж с отворена уста!". За основателите значението на майката е чудесна база за изграждане на бизнес. На второ място след "майка" в проучванията необяснимо излязла фразата "виенски шницел"! Хмм...
Adam & Eve
"Адам и Ева" При отварянето на агенцията през 2008 г. съоснователят Джеймс Мърфи казва пред сп. "Кампейн": "Името ни отразява убеждението, че когато събереш разнородни таланти на едно място, се случват невероятни неща!"
The Glue Society
Общество "Лепило" Този австралийски "творчески колектив" постоянно отклонява всички опити на обществото да разбере кои са точно и дори с какво се занимават. Истината е, че компанията се радва на международно признание за дизайните си - от книги до видео и дори бельо. Странните гении обаче отказват да обяснят смисъла на името си.
High Heels & Bananas
"Високи токчета и банани" Можете ли да се сетите откъде идва името? Ето обяснението на собствениците: "Наименованието се роди от времето, когато три момчета и едно момиче си мечтаеха да направят собствена агенция. Искаха изискано, но забавно име. Нещо, което да накара хората да говорят. Така че бананите са смешни, а токчетата - изискани."
Wikreate
"Ние създаваме". "Агенцията ни е изградена на уики модела - платформа, базирана на сътрудничество с експерти в отрасъла под общ мениджмънт на компанията и проектите."
Naked
"Голи" Лондончаните обясняват: "Смятаме, че марките от 21 век трябва да се "разголят" пред потребителя и повече да не използват комуникацията като параван на имиджа си, а като отворено сътрудничество, в което хората са равноправни партньори на бранда."
The Bank
"Банката" Разположение: Лондон. Обяснение: Името е шеговито намигване към определена банка, чието "злонамерено отношение" собствениците обвиняват за провала на предишния си бизнес - стузио за музикални продукции.
Dro5a
"Дрога 5" Агенцията е наречена на етикетчето, което майката на основателя Дейвид Дрога залепяла на бельото му когато бил дете, за да знае на кое от отрочетата й принадлежи то.
Taxi
"Такси" Канадските собственици на агенцията обясняват името си така: "Вярваме, че начело на всеки бизнес трябва да стои един малък екип от експерти - толкова, колкото могат да се съберат в едно такси."
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.