Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-трогателните реклами 2
Това е истинската история на женския леопард Лъки, който губи способността си да бяга по-бързо от вятъра, когато е осакатен. Единият от двата задни крака на животното е ампутиран, след като попада в капан. Тогава с грижата за него се ангажира Марлис ван Вуурен - една от служителките на резерват в Намибия. Постепенно Лъки започва да се движи с трите си крака и прохожда.
В тази трогателна телевизионна реклама жената показва нещо, което е правила и друг път в последните години. Тя качва животното на задната седалка на своя „Голф” 6 и отваря прозореца на стъклото. Така, когато вдигне скорост, то показва главата си и чувства вятъра от бързото движение около себе си, сякаш бяга. „Само защото не може да тича, не означава, че не е леопард”, казва Марлис.
Посланието на Volkswagen е "For the Love of the Drive".
Филмчето можете да видите след този текст.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.