Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-ценните качества на търговците
Най-ценните качества на търговците
Обновена 01:12ч., 26.05.2021
Защо клиентът купува от една компания, a не от друга? Това е вечният въпрос в търговията, който намира нови и нови отговори. Един от най-актуалните сред тях е този от изследване на американската фирма The Rain Group, цитирано от списание Inc. Според него хората са склонни да купуват от търговци, които отговарят на следните критерии:
- Предлагат нови възможности и идеи. Ако клиентите сами можеха да сложат диагноза на проблемите си и да им измислят лек, вероятно биха го сторили. Причината да се обръщат към фирмата винаги е в нуждата им някой, който е по-компетентен, да им даде отговор на проблема, който имат.
- Склонни са да сътрудничат. Хората не желаят да им се продава нещо, дори то да е прекрасно. Те искат "да работят заедно с търговеца за постигане на взаимна цел". Затова фирмата трябва да се вълнува от тревогите им и да го показва в директната си комуникация с тях чрез свои представители и в маркетинговите си материали. В идеалния случай търговецът е ключова част от формулата, с която те ще постигнат успех.
- Имат увереност в умението си да постигат резултати. Клиентите не биха купили, ако компанията не ги убеди, че с предложената стока или услуга могат да се постигнат желани резултати. Почти невъзможно е търговецът да бъде убедителен, ако самият той не вярва на нещата, които казва, или ако не вярва в себе си.
- Слушат. Наистина слушат какво им се казва. Когато хората описват нуждите си, те често попадат на продавачи, които сякаш само чакат да прекъснат разговора, за да направят директно предложение за продажба. За да съумее да слуша добре, търговецът трябва да може да потиска вътрешния си глас и да забравя целите си. Защото става дума за клиента, не за него самия.
- Разбират всичко, от което клиентите се нуждаят. Абсолютно всичко. Не е достатъчно "да се свързват точките" между нуждите на клиентите и предложенията на компаниите. Трябва също търговците да се свързват с личностите, на които продават. Защото зад всяко решение за покупка стоят лични нужди, несигурност в работата, желание за напредък в живота.
- Помагат да се избягват възможни проблеми. В това отношение много търговци се провалят. Клиентите на всяка компания вземат решения, с които поемат риск. Те искат търговците да им помагат да сведат този риск до минимум. Искат да знаят кое може да се обърка и какво се е обърквало вече в подобни ситуации. Искат да са наясно със стъпките, които може да се направят, за да се предотвратят тази проблеми.
- Имат изкушаващо предложение. Продаването на решения все още работи. Хората очакват от търговците да им предлагат работещо решение по впечатляващ начин.
- Комуникират процеса на продажба. Клиентите не харесват, когато търговците се въртят в общуването около въпроси като цената, отстъпки, възможности, пълната цена плюс екстри, естеството на екстрите. Те искат да им казва с прост и ясен език какво има в процеса на продажба и как ще се случи тя. Без изненади. Без разочарования в последната минута.
- Свързват се лично с клиента. В крайна сметка всяка продажба се случва между двама души, които се харесват и си имат доверие.
- Предлагат по-висока стойност от конкурентите.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Неетични опаковки с крещящи цветове карат децата да жадуват за сладко
Маркетинг |
Обновена 19:44ч., 05.05.2024
Съветът на Европа отбелязва 75 години от създаването си
Свят |
Обновена 18:45ч., 05.05.2024
Ще останат ли евтините полети мираж?
Свят |
Обновена 18:00ч., 05.05.2024
Драстично нараства младежката безработица
България |
Обновена 17:30ч., 05.05.2024
1.6 милиона зрители гледаха Мадона без пари
Любопитно |
Обновена 17:00ч., 05.05.2024
На днешната дата, 5 май. Великден!
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 05.05.2024
Почина актьорът Илия Раев
Общество | Advertorial |
Обновена 11:17ч., 01.05.2017
След Зеленски: Русия обяви за издирване и Петро Порошенко
Свят |
Обновена 09:30ч., 05.05.2024
Президентът пожела здраве, мир и любов във всеки български дом
България |
Обновена 08:59ч., 05.05.2024
Новата златна ера на научнофантастичните филми
Мениджър 04/24 | Любопитно |
Обновена 14:30ч., 30.04.2024
Започват зареждането на американско гориво в АЕЦ "Козлодуй"
България |
Обновена 10:50ч., 05.05.2024
Знанията споделете: 5 мъдри мисли от "Междузвездни войни" за лидерите
Лидерство |
Обновена 00:15ч., 05.05.2024
Неизвестно за известните: Забравена машина, тайна рецепта и среща на двама бизнесмени променят шоколада завинаги
Любопитно |
Обновена 09:00ч., 04.05.2024
Коментари
Няма въведени кометари.