Нов епизод от "най-вирусната" кампания на всички времена


Френската марка минерална вода Evian продължава да се възползва от това, че е автор "най-вирусно" споделяната реклама за всички времена – тази с танцуващите бебета, която има над 75 млн. прегледа във всички мобилни платформи. През 2011 г. видеото постави рекорд за най-гледана реклама в интернет на всички времена.

Миналата година брандът представи нов клип в същия дух. В кадрите темпераменти личности видяха себе си в голямо огледало на улицата като бебета, които се движат пъргаво и забавно, имитират движенията им и танцуват. Клипът бе втори епизод на кампанията и стана най-гледната видео реклама в YouTube за 2013 г.

Сега Evian представя ново видео с амбицията отново то да стане "вирусно“ споделяно и симпатично. Рекламата има качествата на холивудска кинопродукция. Участва Спайдърмен. Той вижда себе си като бебе в голяма огледална повърхност на улицата.

Това е най-новият епизод на поредицата в кампанията „baby&me” - най-важната уеб видео кампания на планетата, посочва Business Insider. Озвучен е от хита от 90-те "Here Comes the Hotstepper" и е дело на агенция BETC Париж. С него се подпомага промоцията на предстоящата премиера на филма "Спайдърмен 2" в САЩ на 2 май.

Вижте.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 24 до 30 ноември
На днешната дата, 25 ноември. Имен ден празнуват Климент, Климентина и Клементина
Нова Зеландия поде война с дивите котки и ги включи в стратегия за пълна ликвидация
The Wall Street Journal: Холивудските филми и музиката отново правят пушенето модерно
Зеленски: Предстои с Тръмп да бъдат обсъдени чувствителни въпроси
Златен джобен часовник на прочут богаташ от "Титаник" е продаден за рекордните 2,3 млн. долара
Нова технология предотвратява увреждането на реактивни двигатели от пясък
Слънчево време във вторник, от сряда - пак валежи