Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Нов епизод от "най-вирусната" кампания на всички времена
Френската марка минерална вода Evian продължава да се възползва от това, че е автор "най-вирусно" споделяната реклама за всички времена – тази с танцуващите бебета, която има над 75 млн. прегледа във всички мобилни платформи. През 2011 г. видеото постави рекорд за най-гледана реклама в интернет на всички времена.
Миналата година брандът представи нов клип в същия дух. В кадрите темпераменти личности видяха себе си в голямо огледало на улицата като бебета, които се движат пъргаво и забавно, имитират движенията им и танцуват. Клипът бе втори епизод на кампанията и стана най-гледната видео реклама в YouTube за 2013 г.
Сега Evian представя ново видео с амбицията отново то да стане "вирусно“ споделяно и симпатично. Рекламата има качествата на холивудска кинопродукция. Участва Спайдърмен. Той вижда себе си като бебе в голяма огледална повърхност на улицата.
Това е най-новият епизод на поредицата в кампанията „baby&me” - най-важната уеб видео кампания на планетата, посочва Business Insider. Озвучен е от хита от 90-те "Here Comes the Hotstepper" и е дело на агенция BETC Париж. С него се подпомага промоцията на предстоящата премиера на филма "Спайдърмен 2" в САЩ на 2 май.
Вижте.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.