Нов епизод от "най-вирусната" кампания на всички времена


Френската марка минерална вода Evian продължава да се възползва от това, че е автор "най-вирусно" споделяната реклама за всички времена – тази с танцуващите бебета, която има над 75 млн. прегледа във всички мобилни платформи. През 2011 г. видеото постави рекорд за най-гледана реклама в интернет на всички времена.

Миналата година брандът представи нов клип в същия дух. В кадрите темпераменти личности видяха себе си в голямо огледало на улицата като бебета, които се движат пъргаво и забавно, имитират движенията им и танцуват. Клипът бе втори епизод на кампанията и стана най-гледната видео реклама в YouTube за 2013 г.

Сега Evian представя ново видео с амбицията отново то да стане "вирусно“ споделяно и симпатично. Рекламата има качествата на холивудска кинопродукция. Участва Спайдърмен. Той вижда себе си като бебе в голяма огледална повърхност на улицата.

Това е най-новият епизод на поредицата в кампанията „baby&me” - най-важната уеб видео кампания на планетата, посочва Business Insider. Озвучен е от хита от 90-те "Here Comes the Hotstepper" и е дело на агенция BETC Париж. С него се подпомага промоцията на предстоящата премиера на филма "Спайдърмен 2" в САЩ на 2 май.

Вижте.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

След разговор между Борисов и Трифонов: ИТН изтеглят спорния законпрект за затвор при публикуване на лична информация
Кметът Васил Терзиев: В София се извозват 60-70% от боклука в "Люлин" и "Красно село"
Дания планира да забрани социалните мрежи за потребители под 15-годишна възраст
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Зеленски: Ако Путин иска да превземе Източна Украйна, ще трябва да погребе един милион от войниците си
Проф. д-р Деян Радев: Ниското ниво на финансова грамотност носи голям риск
100 години назад: Връщаме ли се във времената, когато политиците се страхуваха от собствените си образи?
Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години