Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Нова PSA реклама припомня: Не гледай в телефона докато шофираш
Тази нова социална кампания на американските власти шокира и припомня опасността от писането на съобщения на телефона или четенето на такива по време на шофиране.
Видеото попада в категорията public service announcement (PSA) или public service ad – съобщения в обществен интерес, разпространявани в медиите, без да се таксуват като реклама, с цел да повишат вниманието към важни за обществото въпроси и опасности. Във Великобритания например тези кампании са определяни като „филми за обществена информация” (Public Information Films).
Виж още: Една страхотна PSA реклама за безопасността по пътищата
„Най-запомнящите се PSA реклами за безопасно шофиране са правени във Великобритания, Мексико, Австралия. САЩ се присъединява с този брутален спот, направен от The Tombras Group за Националната администрация за безопасност на движението по пътищата в САЩ", коментират маркетинг наблюдателите на Adweek
Кампанията е изготвена по повод Националния месец за борба с разсейването по време на шофиране в Америка. Мотото й е "U drive. U text. U pay" - „Ти шофираш. Ти пишеш (съобщения). Ти плащаш“. Насочена е към младежите. Според сайта distraction.gov в страната над 70% от тинейджърите и младите хора в нея са пращали или чели съобщение, докато са шофирали.
Ето и видеото. Предупреждаваме, целта му е да стъписва.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.