Нова PSA реклама припомня: Не гледай в телефона докато шофираш

Тази нова социална кампания на американските власти шокира и припомня опасността от писането на съобщения на телефона или четенето на такива по време на шофиране.

Видеото попада в категорията public service announcement (PSA) или public service ad – съобщения в обществен интерес, разпространявани в медиите, без да се таксуват като реклама, с цел да повишат вниманието към важни за обществото въпроси и опасности. Във Великобритания например тези кампании са определяни като „филми за обществена информация” (Public Information Films).

Виж още: Една страхотна PSA реклама за безопасността по пътищата

„Най-запомнящите се PSA реклами за безопасно шофиране са правени във Великобритания, Мексико, Австралия. САЩ се присъединява с този брутален спот, направен от The Tombras Group за Националната администрация за безопасност на движението по пътищата в САЩ", коментират маркетинг наблюдателите на Adweek

Кампанията е изготвена по повод Националния месец за борба с разсейването по време на шофиране в Америка. Мотото й е "U drive. U text. U pay" - „Ти шофираш. Ти пишеш (съобщения). Ти плащаш“. Насочена е към младежите. Според сайта distraction.gov в страната над 70% от тинейджърите и младите хора в нея са пращали или чели съобщение, докато са шофирали.

Ето и видеото. Предупреждаваме, целта му е да стъписва.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ