Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Нова, провокативна реклама на „Оранжина”
Абстрактните рекламни образи на животните с човешко поведение на „Орнажина” отново разбуниха духовете.
Преди повече от месец компанията производител на плодовата напитка „Оранжина” представи във Великобритания поредната си провокативна сюреалистична реклама. Основни герои във видеоклипа са говорещи, човекоподобни животни, чието поведение и представяне (особено в края на рекламата) съдържа откровено сексуални намеци.
Рекламата беше окачествена от мнозина като скандална, заради отношенията между хората и анимационните герои в нея. Други я определиха като супер впечатляваща, запомняща се и забавна, следователно успешна. Видеоклипът на „Оранжина” беше видян и коментиран от стотици хиляди потребители в интернет. Той провокира любопитството на тези, които бяха гледали предишната реклама на „Оранжина” с подобни герои от 2007 г.
„Френската агенция автор Fred & Faris постигна повече от удар, когато преди три години представи животинската оргия в рекламата на „Оранжина” с мотото „Естествено сочен” (Naturally juicy), коментира Тим Нюд в adweek.blogs.com. „Сега агенцията връща обратно животните, но те вече са много по-малко секси”, казва той. „Тези животни бяха по-добре, когато не опитваха да се интегрират в човешкото общество. Те очевидно не се държат прилично и стават дразнещи”, смята Нюд.
Част от аудиторията смята новата реклама за странна и безвкусна. Други пък я намират за много забавна и наистина я харесват.
Специализираният британски сайт за маркетинг campaignlive.co.uk публикува в една от страниците си видеоанкета със случайни минувачи на улицата, които са запитани какво мислят за рекламата на „Оранжина”. Повечето от тях дават по-скоро положителна оценка на идеята с говорещите животни. Някои от минувачите казват, че харесват този вид хумор и смятат, че това е един наистина силен начин да грабнеш вниманието. Други отговарят, че „секси” ъгълът, от който са представени животните, не е най-добрият замисъл. Повечето от анкетираните не нападат остро съдържанието на видеоклипа.
Рекламата с провокативните животни с човешко поведение на „Оранжина” се завъртя по телевизията и в кината на Острова в началото на миналия месец. Можете да я видите тук.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Техники за успех |Цитат на деня
Цитат на деня |Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich
Маркетинг |На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
На днешната дата |„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
България |Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Свят |Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich
Маркетинг |Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Техники за успех |„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
България |Китайският президент Си Дзинпин предлага създаване на глобален орган за регулиране на изкуствения интелект
Технологии |Цитат на деня
Цитат на деня |Уолстрийт смята, че токенизацията ще промени световните пазари. Сега е ред на златото
Финанси |На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
На днешната дата |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.