Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Нова, силна ниша в пазара на мобилна реклама
Инвестициите в реклама чрез мобилните устройства тази година в Китай ще се удвоят, достигайки 500 млн. долара. Това прогнозират консултантите от eMarketer.
Вложенията в търсенето на информация чрез мобилния интернет, рекламата с банери или текстови съобщения по мобилния телефон в развиващите се пазари набира скорост. В Китай пазарът на мобилна реклама все още е значително по-малък, отколкото този в Щатите, където се очаква до края на годината да достигне 1,1 млрд. долара. Въпреки това все повече китайски потребители на мрежата започват да адаптират мобилния достъп до интернет.
Броят на китайците, които използват мобилен телефон, е два пъти колкото общия брой на населението на САЩ. 370 млн. китайци се очаква, че ще използват мобилната мрежа поне веднъж месечно до края на тази година. Това е около половината от потребителите на мобилни телефони в азиатската държава. Очаква се, че до 2015 г. повече от 600 млн. китайци ще имат мобилен достъп до мрежата. Това ще направи Китай най-големия пазар на реклама в устройствата за мобилен достъп до интернет в света, смятат от eMarketer.
“Средностатистическият американски потребител може да си позволи да си купи iPhone, Mac и iPad, а в най-добрия случай и трите“, казва Ноа Елкин, анализатор в eMarketer. “В нововъзникващите пазари трябва да се направи избор. Телефонът става преносимия компютър за мейнстрийм потребителя в растящата икономика“, казва той.
Въпреки това трябва да се отбележи, че в Китай вложенията в реклама в интернет у дома или в офиса все още надхвърлят тези в мобилната мрежа. През 2010 г. 3,6 млрд. долара са похарчени за интернет реклама в страната. Към края на годината широколентовият интернет е имал обхват от 98% от територията на Китай.
За сравнение, проникването на широколентовия интернет в многомилионна Индия се случва с много по-малка скорост. Едва 11,2 млн. души са имали достъп до него през януари въпреки, че населението на страната надвишава 1 181 000 000. Едва 8,6% от населението на Индия е имало достъп до интернет чрез каквото и да е устройство в началото на тази година, казват от eMarketer. 12 на сто от потребителите на мобилни телефони в страната могат с тях да имат достъп до мрежата. Въпреки тези данни вложенията в мобилна реклама в Индия бележат бум. Прогнозира се, че от 56,5 млн. долара през тази година, пазарът на реклама в мобилните устройства с достъп до интернет ще достигне 247 млн. долара до 2015 г.
Специалистите предвиждат, че този пазар ще удвои размерите си в Бразилия до края на 2011 г., достигайки 24 млн. долара. В Русия той ще достигне 20 млн. долара до края на годината.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.