Новата силна кампания на Save the Children (видео)

След като миналата година разтърси света с майсторско видео, посветено на децата жертви на конфликта и бежанската криза в Сирия, британската организация Save the Children представя нова кампания за друг важен проблем. Неграмотността.

„Внимание, татковци! Това е за вас“, посочват маркетинг наблюдателите на Adweek, които съобщават за кампанията. Видеото акцентира върху бащата като родител – татковците безспорно са в центъра на вниманието на глобалния маркетинг през 2014 г.

Вижте още: „Татко“ - една от най-силните кампании на годината

„Перфектната дъщеря“ - една реклама, която трогва до сълзи

Целта на спота е да алармира, че само 10 минути четене заедно с детето всеки ден може да промени бъдещето му като го направи по-грамотно. Това време може да бъде отделено за него, вместо то да прекарва годините си на израстване в компютърни игри и гледане на телевизия, израствайки по лесния за родителите начин.

Сюжетът на видеото разкрива ужаса, който сънува баща, уплашен че момченцето му може да порасне и да остане недостатъчно грамотно. Смяната на кадрите е бърза, с внезапно променящи се сюжети, какъвто бе стилът на кампанията на Save the Children за бъдещето на децата, родени в Сирия.

Това е PSA или социална реклама, създадена за публичния телевизионен ефир с цел да алармира обществото за даден проблем и да му припомни колко е важен той. „Може рекламата да е хиперболизирана и да клони на моменти към черен хумор, но тя е една същинска екстремна презентация на една тежка тема и си заслужава гледането докрай“, допълва Adweek.

Ето и видеото. Много е важно да научим децата да четат, нали? 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ