Нови маркетингови тенденции за малкия бизнес

Нови маркетингови тенденции за малкия бизнес

Съвременната конкурентна среда продължава да налага все повече и повече изисквания към бизнеса.

Тенденциите идват и си отиват неминуемо, начинът, по който малкият бизнес открива кои от тях биха му били полезни в правилното време, остава важен. Ако бизнесът успява да се впише в маркетинговите практики на последните месеци и година, това е комплимент за бранда. Може да стане успешно само ако съответните практики резонират с таргет аудиторията. 

Помислете за предизвикателствата, пред които е изправен бранда ви тази година, и разгледайта топ тенденциите в маркетинга, които от списание Entrepreneur са очертали, за да помогнат на бизнеса да предприеме успешни маркетингови стратегии през 2016 г. 

1. Сбогом, B2B & B2C. Здравей, H2H! Модерните брандове вече не сегментират аудиторията си на B2B и B2C или бизнес-към-бизнес и бизнес-към-клиент, а приспособяват подхода човек-към-човек или human-to-human. За да създадат по творчески начин значими връзки с аудиторията, марките трябва да предложат на хората преживявания, които създават дълбока емоционална връзка и поддържат любовта към бранда. В най-добрия вариант трябва да се стремят към комуникация, която е лична, развива се под формата на разговор, емпатична е, съдържа чувство за хумор и е задвижена от история. 

2. Сътрудничество в бранд комуникацията. Не се страхувайте да бъдете открити в диалога и да карате публиките да чувстват, че ги чувате, като ги окуражавате активно да разпространяват вашето бранд съобщение от ваше име. Умните марки поддържат и увеличават силата на сътрудничеството със своите клиентски общности чрез генерирано от потребителите съдържание и краудсорсинг кампании. Тези усилия автоматично ангажират публиката и й позволяват да развие значим дял в еволюцията на бранда и успеха му. Това дори може да доведе до поява на трансформационни идеи, които да доведат бранда до развитие в изцяло нова посока. 

3. Технологии с цел. Технологиите продължават да еволюират. Изглежда като че ли всяка седмица една иновация се появява на пазара. Най-успешните маркетингови стратегии не просто отмятат нужни неща. Те вдъхновяват участващите в тях. Създават енергия, ентусиазъм и свързват хората. Добавянето на целеви технологии и интерактивни елементи може в значителна степен да подкрепи това. Тази година марките ще приемат по-сложен подход като интегрират дигитални технологии, за да подкрепят възможно най-добре историите, които разказват. Не е важно просто да използвате технологиите, а стратегически да избирате тактиките, които имат най-голям смисъл за маркетинговото ви съобщение и публиката. 

4. Новото ROI: return on innovation. Време е малкият бизнес да помисли отвъд традиционната дефиниция за възвръщаемост от инвестицията (Return on investment или ROI) и да започне да измерва възвръщаемостта от иновацията. Втората се фокусира върху дългосрочното въздействие на иновативните маркетингови стратегии. В допълнение към традиционните ROI метрики, марките търсят по-ефективни начини да създадат значими връзки, които трябва да измерват забележителността, ангажираността и възприятията за бранда. 

5. Хаштагове от следващо поколение. Хаштаговете са без съмнение силна и мощна част от комуникационната култура. Те са ефективен начин да се класифицира информацията, да се създават разговори под общ знаменател и споделени преживявания, които да се запомнят, разказани в сциалните платформи. Тази година марките ще внасят нов вид креативност при употребата им, за да направят възможно участието в изпъчвани на живо и записани онлайн събития. Това ще им помогне да останат конкурентни в променящия се онлайн пейзаж и ще активира ценни за тях връзки с интернет аудиторията, която ще сподели съобщения от името на бранда. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ