Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Нови технологии - нови маниери
С новите технологии идват и нови маниери. Всичко това, естествено, е от значение за маркетинга. В момента е особено значимо заради масовизирането на смартфоните.
Телефонът се превръща в новата масова медия на бъдещето, съчетаващ компютър, чат, фотоапарат, видеокамера, устройство за споделяне, интернет търсачка, навигация, енциклопедия и обикновена зелена слушалка за набиране. Ето защо рекламата в него нараства (както и в таблетите).
Най-често тя е насочена към най-младата аудитория между 18 и 29-годишна възраст. За нейните навици и разбирания разказва материал на Business Insider. Американско изследване, цитирано от бизнес сайта, посочва кои са приликите и разликите между телефонната комуникация на младите и по-възрастните. Проучването е проведено в Щатите от изследователската фирма Survey Monkey. 60% от анкетираните са жени. Най-голям брой от участниците имат бакалавърско образование. Някои от основните изводи са следните:
● Почти никой от поколението между 18 и 29 не смята, че е неприемливо да вдигнеш телефона по време на вечеря с познат човек.
● Ако обаждането е по работа е най-вероятно тези потребители да го приемат.
● Мнозина сред тях смятат също, че е напълно естествено и приемливо да проверяваш Facebook профила си или Twitter по време на вечеря.
● Те изпращат sms-и докато вечерят. Получават такива по всяко едно време. Комуникират чрез приложенията за изпращане на съобщения.
● При специални поводи обаче уравнението в този своеобразен „телефонен етикет“ се променя. Особено когато става дума за романтична среща. Тогава червената слушалка е предпочитана.
● Младите хора не оставят гласови съобщения.
● Въпреки че редица източници твърдят обратното, те все пак проверяват гласовата си телефонна поща.
● Електронната поща за тях е неизбежна. Телефонът предоставя платформа за непрестанното й преглеждане – у дома, на работа, в движение. Това прави имейл маркетингът все още ефективен, макар че много от големите рекламодатели го пренебрегват в рекламните си бюджети за сметка на инвестиции в кампаниите в социалните мрежи и банери.
● За повечето потребители на смартфони е абсолютно нормално да публикуваш снимка на приятел в социални мрежи и приложения без да искаш разрешението му. Този подход е друг при по-възрастните.
● Следенето, преглеждането на профилите на познати във Facebook и отбелязването им в публикации със снимки, видео и текст се смята за нормално. Оттук следва, че всичко, публикувано и препоръчано от интересен приятел или познат в социалната мрежа, продължава да действа като повече от ефективна реклама.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.