Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Новите рекламни предложения на Twitter
В рамките на продължителни усилия да стане по-лесна за употреба от рекламодателите, Twitter представя нови настройки на рекламата. Целта е бизнесът да се заинтригува.
Едната от тях е свързана с пощенската кутия на регистрираните марки. Ако имате такава и тя внезапно се препълни с писма от потребители, не се учудвайте – не е спам. Twitter без много шум предостави възможност на регистрираните да получават директни съобщения от всеки, който ги следва.
Личните регистрации едва ли ще срещнат натраплив поток от директни съобщения, но корпоративните официални страници най-вероятно ще имат такъв във вътрешната си поща. Администраторите ще забележат. Нововъведението е направено, за да може бизнесът да получава лични съобщения от клиенти и други хора, които го следват. По този начин се повишава степента на взаимодействие и обратната връзка.
Освен това, Twitter представи и друго, което съществува във Facebook страниците на марки – възможността да се публикува информация – в случая tweet съобщения – с отложен старт, в час и ден в бъдещето. Не само в реално време. Важи за потребители и марки. Става с малкия син бутон в горния десен ъгъл на навигационната лента за рекламите ads.twitter.com или от полето "Creatives" до Campaigns и Analytics.
След като подаде документи за листване в борсовата търговия на САЩ, Twitter въведе и други промени, особено такива, които ще са полезни за бизнеса и телевизионните партньори. Социалната мрежа се обвързва още повече с телевизията. Така например клиентите на доставчика на телевизионни програми Comcast в Америка ще могат да използват сайта, за да гледат и записват програми, излъчвани от канала NBC Universal. Tweet съобщения за определени шоупредавания за музика и футбол ще включват бутон “See It” („Виж”), чрез който потребителите ще могат веднага да гледат коментираните програми с бързо кликване.
Twitter се променя преди първичното си публично предлагане. За дебюта си тя избра Нюйоркската фондова борса, въпреки че подобните на нея компании обикновено се листват на високотехнологичната Nasdaq, където се търгуват и акциите на Facebook. Предлагането е най-интригуващо след това на социалната мрежа на Марк Зукъсбърг, която стана публична през май 2012 г. Наскоро втората по-големина фондова борса в света Nasdaq загуби и LinkedIn. Една от причините технологични компании да се пренасочват към нюйоркската са техническите проблеми, които конкурентната борса имаше при първичната емисия на Facebook през май миналата година.
Първичното публично предлагане на Twitter е насрочено за 14. ноември, като търговията ще започне на следващия ден. На 28. октомври социалната мрежа започва т.нар. роудшоу или срещи с потенциални инвеститори. Тя се надява да набере 1 млрд. долара от пазара.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.