"Ню Йорк Таймс" разработва медийни продукти на по-ниска цена

Ню Йорк Таймс разработва медийни продукти на по-ниска цена

Американският вестник "Ню Йорк Таймс" придвижва бизнеса си към предлагането на по-евтини информационни продукти, съобщава AdWeek.

Шест месеца след като изданието направи съкращения на персонала, изпълнителният му директор Джил Ейбръмсън оповести намерения за създаване на нови медии. Тя смени част от мениджмънта, за да стимулира бизнеса. Още през януари Ейбръмсън предприе ключови прехвърляния в редакторските постове, назначавайки Лари Инграсиа и Иън Фишър за отговорници по дигиталното съдържание.

Повече от половината от уеб трафика на "Ню Йорк Таймс" към момента идва от мобилни устройства. Ръководството фокусира усилията си към печалбите от тази тенденция.

Сред новите информационни продукти, които компанията ще предложи, ще има дигитално списание и интернет новинарска медия на кулинарна тематика. Отделно от списание "Сънди Таймс", новото дигитално списание на компанията ще предлага материали и истории, разказвани в мултимедиен формат.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Земетресение разлюля София
Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
EК временно спира изплащането на 215 млн. евро от Плана за възстановяване и устойчивост на България
Разузнаването на Южна Корея успя да измери пулса на лидера на Севера Ким Чен Ун
Новата икономика: Могат ли европейските фермери да спасят водния цикъл?
Бойко Борисов: Санкциите срещу Делян Пеевски са несправедливи, Бюджет 2026 няма да бъде оттеглен или преправян
Страховете от AI балон доведоха до разпродажби на световните фондови пазари
Как един рибарски остров в Китай се превърна в химическа империя?