"Ню Йорк Таймс" разработва медийни продукти на по-ниска цена

Ню Йорк Таймс разработва медийни продукти на по-ниска цена

Американският вестник "Ню Йорк Таймс" придвижва бизнеса си към предлагането на по-евтини информационни продукти, съобщава AdWeek.

Шест месеца след като изданието направи съкращения на персонала, изпълнителният му директор Джил Ейбръмсън оповести намерения за създаване на нови медии. Тя смени част от мениджмънта, за да стимулира бизнеса. Още през януари Ейбръмсън предприе ключови прехвърляния в редакторските постове, назначавайки Лари Инграсиа и Иън Фишър за отговорници по дигиталното съдържание.

Повече от половината от уеб трафика на "Ню Йорк Таймс" към момента идва от мобилни устройства. Ръководството фокусира усилията си към печалбите от тази тенденция.

Сред новите информационни продукти, които компанията ще предложи, ще има дигитално списание и интернет новинарска медия на кулинарна тематика. Отделно от списание "Сънди Таймс", новото дигитално списание на компанията ще предлага материали и истории, разказвани в мултимедиен формат.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ