Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|О, Таненбаум, О, Starbucks!
Не е за вярване, че нещо толкова обикновено като картонена чаша за топли напитки може да предизвика бурни страсти.
Гняв и тежки обвинения във „война срещу Коледа” връхлетяха Starbucks заради новия дизайн на празничните й чаши за топли напитки, съобщава The Telegraph.
Веригата е доказан традиционалист в тематичните чаши за еднократна употреба и години наред обръщаше специално внимание на предколедното настроение със снежинки, звезди и други символи на Рождество, изрисувани върху тях. Сега обаче оформлението е сведено просто до дядоколедовско червено.
Това семпло дизайнерско решение предизвика тежко възмущение в редица християнски общности, които обявиха, че Starbucks „води война срещу Рождество” и „ненавижда Исус”. Завързаха се разгорещени дебати в социалните мрежи, а в дискусиите се включи дори депутатът от Консервативната партия и член на британския парламент Дейвид Амес, който заяви, че минималистичното оформление е „пълно безумие” и авторът на дизайна трябва да бъде уволнен.
В края на миналата седмица бившият пастор от Аризона Джошуа Фойерщайн, допълнително взриви християнското честолюбие със собствени разкрития по „зловеща конспирация”, че Starbucks е премахнал от празничната серия чаши думата” Коледа”. Пасторът призова посетителите на заведенията от веригата да изискват при поръчка на напитки, вместо имената им, да се изписва „Щастлива Коледа!”. Видеото с обръщението на Фойерщайн във Фейсбук вече е събрало над 11 млн. прегледа.
В Twitter също върви актуална сюжетна линия по темата, като едни са съгласни с критиката по адрес на компанията, а други пък, обратното, харесват решението с червените чаши.
Starbucks, от своя страна, заяви, че приветства „простотата и спокойствието” на празничния сезон и се радва да види в своите заведения по цял свят клиенти от различни раси и религии. "Това е много по-открит и освободен начин да се поздравим с празниците", казват от компанията.
Б.р. Очите на цар Самуил бледнеят пред цивилизационния патос на този спор от чисто маркетингово естество.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.