Оптични илюзии в рекламата

Оптични илюзии в рекламата

Зрителните ефекти и визуалните атракции са един от най-впечатляващите и сигурни начини да бъде грабнато вниманието на хората. Специалистите в областта на рекламата добре знаят това. Ето защо те често ги използват в кампаниите си.

Впечатляващите рекламни картинки с оптични илюзии обикновено са представяни в Азия, САЩ и Европа чрез билбордове и плакати, като платно, което покрива фасадата на сграда с ключово разположение, или в автобусите на градския транспорт и върху товарните камиони. Освен това често те са показвани и в дигиталните медии, където въздействието им е силно, ако са наблюдавани върху компютърния екран.

Два от примерите за реклама, която залага на зрителния ефект, ви представяме тук. На по-малката снимка касите с главата надолу са нарисувани. Кликнете върху изображението и вижте дали е така. А по-долу ще видите цветна рекламна илюстрация на Subaru. Задръжте погледа си върху нея. Ще ви се стори, че кръговете се движат, но в действителност това е зрителна измама.

Subaru: Permanent All Wheel DriveSubaru: Permanent All Wheel Drive

 
Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Данъчни реформи: Основателят на Revolut се премести от Великобритания в ОАЕ
Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Защо неподчинението е важно и как да го практикуваме?
Урсула фон дер Лайен: Русия иска да всее раздор в ЕС, трябва да отговорим с единство
Макрон търси нов премиер, който да сложи край на кризата във Франция