Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Оптични илюзии в рекламата
Зрителните ефекти и визуалните атракции са един от най-впечатляващите и сигурни начини да бъде грабнато вниманието на хората. Специалистите в областта на рекламата добре знаят това. Ето защо те често ги използват в кампаниите си.
Впечатляващите рекламни картинки с оптични илюзии обикновено са представяни в Азия, САЩ и Европа чрез билбордове и плакати, като платно, което покрива фасадата на сграда с ключово разположение, или в автобусите на градския транспорт и върху товарните камиони. Освен това често те са показвани и в дигиталните медии, където въздействието им е силно, ако са наблюдавани върху компютърния екран.
Два от примерите за реклама, която залага на зрителния ефект, ви представяме тук. На по-малката снимка касите с главата надолу са нарисувани. Кликнете върху изображението и вижте дали е така. А по-долу ще видите цветна рекламна илюстрация на Subaru. Задръжте погледа си върху нея. Ще ви се стори, че кръговете се движат, но в действителност това е зрителна измама.
Subaru: Permanent All Wheel Drive
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.