Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|От кои автомобилни марки са доволни американците
„Как бихте оценили автомобила си по следните 77 показателя?“ е въпросът, който задава американската изследователска фирма J. D. Power на хиляди нови собственици на коли из Щатите, за да сондира тяхното мнение. Показателите са най-разнообразни - от икономичност на горивото до стайлинг на интериора на купето. С тях се оформя годишна класация, в която се подреждат най-удовлетворителните за респондетните автомобилни марки.
През 2014 г. списъкът, известен като Automotive Performance Execution and Layout или APEAL, е оглавен от германския бранд Porsche. Резултатът на марката е най-висок - 882 точки в скала от 0 до 1000.
Един от изводите на изследването е, че новите автомобили се продават с технологии и настройки, по-модерни отвсякога, което води до безпрецедентен ръст на удовлетовреността от тях. Има голяма разлика между задоволството, което споделят собствениците на най-нови модели коли, и тези на автомобили, които са на пазара от няколко години. Особено по отношение на системата за управлението и навигацията, гласовото разпознаване и други технологични услуги.
Porsche бе близо до върха на класацията в поредните й издания от годините по рано. Втора след нея през тази година е Jaguar, с резултат от 862 точки, следвана от Audi. Последна в списъка от е Mitsubishi със 781 точки. Средният за индустрията резултат е 794 точки – само една точка под средния от миналата година. В топ 20 влизат още Land Rover, BMW, Lexus, Mercedes-Benz, Lincoln, Cadillac, Infiniti, Acura, Volvo, Hyundai, RAM, Volkswagen, Mini, следвана от средния резултат за индустрията от 781 точки и Buick, Chevrolet, GMC и Kia.
Изненада в изследването от 2014 г. е присъствието на американската марка Dodge. Тя се класира 22-ра, с добър резултат в сегмента на компактните автомобили с нейните модели Dart, Charger и Challenger.
Смята се, че резултатът от проучването е от ключово значение за автомобилните марки в Щатите. Компаниите, посочени като най-удовлетворяващи клиентите в APEAL, са тези, чиито коли най-бързо се изчерпват от търговските центрове в Америка. Те поддържат по-високи цени на транзакциите при продажба. По-вероятно е брандът им да създаде потребителска лоялност след покупката, което значително променя маркетинг стратегията на компанията.
Вижте още: Маркетинг след продажбата
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.