Почит към играча в хитова реклама на Playstation


От Sony избраха някои от култовите герои в 15-годишната история на игрите им Playstation и представиха в мрежата хитов, рекламен анимационен филм с високо качество.

Филмчето отчете почти 9 млн. прегледа в YouTube от 5 октомври насам, когато беше публикувано. Героите в него държат приповдигната, емоционална реч, докато са в бар. В нея те отдават почит на този, без който не биха били същите – играчът с джойстика, Майкъл!

Рекламният спот е в чест на геймърите по целия свят, смятат от creativity-online. За да направят образите колкото може по-автентични, от агенция Deutsch LA са работили с 15 софтуерни компании, включително EA, Activision, Ubisoft, Square Enix, WB, Konami и Namcoin. Агенцията дори ангажира актьорите, които досега са озвучавали конкретните образи във видеоигрите.

Над 3000 работни часа за специалните ефекти са били необходими, за да бъде създаден този 2-минутен филм, който можете да видите след текста. Той е част от новата кампания за PS3, наречена “Long Live Play”. Нейни версии от 30 секунди и 60 секунди ще се завъртят в ефира на американските телевизии.

Освен това кампанията включва и Facebook инициатива, в която играчите могат да персонализират рекламата, като сменят лицето на Майкъл със снимка на своето собствено.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

The New York Times: Спецчасти на САЩ срещу гардове и агенти от Куба в опит да бъде отвлечен президентът Мадуро
Какво представлява Cloudflare и защо интернет се срина на 18 ноември?
31 декември и 2 януари ще бъдат неработни дни
Axios: САЩ и Русия тайно работят по нов план с 28 точки за уреждане на войната в Украйна
Милиардерът Илон Мъск е дарил 474 млн. долара за обучение, археология и еврейска оргнизация през 2024 г.
Култовият екшън „Жега“ се завръща след 30 г. с вероятен състав Леонардо ди Каприо и Крисчън Бейл
Математиката на отлагането
Партията на датския премиер загуби Копенхаген за първи път след повече от век