Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Почит към играча в хитова реклама на Playstation
От Sony избраха някои от култовите герои в 15-годишната история на игрите им Playstation и представиха в мрежата хитов, рекламен анимационен филм с високо качество.
Филмчето отчете почти 9 млн. прегледа в YouTube от 5 октомври насам, когато беше публикувано. Героите в него държат приповдигната, емоционална реч, докато са в бар. В нея те отдават почит на този, без който не биха били същите – играчът с джойстика, Майкъл!
Рекламният спот е в чест на геймърите по целия свят, смятат от creativity-online. За да направят образите колкото може по-автентични, от агенция Deutsch LA са работили с 15 софтуерни компании, включително EA, Activision, Ubisoft, Square Enix, WB, Konami и Namcoin. Агенцията дори ангажира актьорите, които досега са озвучавали конкретните образи във видеоигрите.
Над 3000 работни часа за специалните ефекти са били необходими, за да бъде създаден този 2-минутен филм, който можете да видите след текста. Той е част от новата кампания за PS3, наречена “Long Live Play”. Нейни версии от 30 секунди и 60 секунди ще се завъртят в ефира на американските телевизии.
Освен това кампанията включва и Facebook инициатива, в която играчите могат да персонализират рекламата, като сменят лицето на Майкъл със снимка на своето собствено.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.