Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Правилото за двете пици на Джеф Безос
В епохата на брейнсторминга срещите стават все по-многолюдни. И нищо чудно, след като голям брой от най-четените сайтове и наръчници за маркетинг по света съветват: „включвайте всякакви хора в срещите си”, „идеите се раждат, когато външни лица гостуват в компаниите ви”, „всяка рекламна агенция може да спечели, ако продуктът й бъде предварително прегледан от непрофесионалист, например учител, спортист, учен”.
Колкото повече хора обаче има на една среща, толкова по-малко продуктивна става тя, смята американският интернет предприемач, създател на Amazon и основател на е-търговията Джеф Безос. Той има специално правило по въпроса за продуктивните срещи. Нарича го „правилото на двете пици” и то гласи „Никога не организирай среща, в която две пици не могат да изхранят цялата група”.
Съветът му е да се организират срещи във фирмите само когато те са абсолютно наложителни, тълкува Business Insider. Правилото се отнася и за творческите фабрики като криейтив агенциите, въпреки разбирането, че всяка рекламна идея е плод на колективния труд. Излишните срещи и дискусии правят голяма част от съвременния бизнес тромав. Твърде голяма става какафонията от различни гласове. Най-безсмислените срещи се оказват тези, в които са поканени твърде много хора.
Джеф Безос твърди, че успех може да има „само в една децентрализирана, дори в сравнение с други дезорганизирана компания, в която независимите идеи доминират над груповото мислене”. Това го цитира да казва Ричард Бранд от „Уолстрийт Джърнъл”.
Безос има и други прозрения, свързани с маркетинга. Сред известните му цитати се включва следното: „Брандът за компанията е като репутацията за човека. Печелиш репутация като опитваш да вършиш трудни неща добре”; „Най-добрата потребителска услуга е тази, при която потребителят няма нужда да ти се обажда, няма нужда да разговаря с теб. Тя просто работи”; „Ако създадеш страхотно преживяване, клиентите започват да говорят за него. Рекламата от уста на уста е най-силна”; „Опасното е да не се развиваш”; „Животът е твърде кратък да се движиш с хора, които не са находчиви” и „За хората, които са читатели, четенето е важно”.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.