Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Предложение, на което не можеш да откажеш
В продължение на 38 г. една фраза на дон Корлеоне от култовия американски филм „Кръстникът“ продължава да живее:
„Ще му направя предложение, на което не може да откаже.“
Това е една от най-великите филмови реплики на всички времена, коментира сайтът на американската рекламна агенция 25-8 Marketing. Тази фраза е свързана с един от най-важните въпроси в маркетинга: Какво прави едно рекламно предложение успешно? И ето го отговора:
Доброто маркетинг предложение има 4 отличаващи се компонента:
1. Оферта! Колкото и глупаво да звучи, много съвременни реклами казват всичко друго, а пропускат самото предложение за покупка. Или съобщението им го изтласква на най-заден план, правейки го съвсем незабележимо. Оферта липсва и в работата на някои глобални рекламни агенции, които се възползват от договорите с рекламодателите гиганти с огромни бюджети и не се справят с възложената им задача максимално добре.
Доброто рекламно предложение трябва да изисква специфичен, проследим отговор от човека, до който достига.
2. Времева полза за клиента. Продуктът ще спести ли време? Ако да, как? Например вместо „Нашето химическо чистене ще ви спести време“, по-добре звучи „Нашето химическо чистене ще ви спести 52 минути на седмица.“ И клиентите ще си представят какви приятни или полезни неща могат да правят с тях.
3. Точно посочване на цената. По-добре се възприемат конкретните суми във валута, отколкото процентите.
4. Краен срок. Споменаването му създава усещане за неотложност. „Офертата е в сила до изчерпване на количеството“ не издържа. Освен това внушава и недоверие, защото звучи така, сякаш количеството вече е изчерпано, т.е. не си струва клиентът да се занимава с нея.
По-добре е „Това предложение е валидно до полунощ на 30 декември, четвъртък!"
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.
Любопитно |Character.AI забранява достъпа на потребители под 18-годишна възраст
Технологии |САЩ получават отсрочка от Китай за редкоземните елементи, но не и отмяна
Бизнес |Археолози разкриха 2000-годишно „мистериозно убийство“, докато снимат телевизионно предаване
Любопитно |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Белгия и Русия си размениха в социалните мрежи заплахи с унищожение
Свят |КНСБ заплашва с протести, ако в Бюджет 2026 минималната работна заплата остане 605 евро
Политика |Какво предлага Бюджет 2026 и защо не се хареса на никого?
Икономика |Тръмп: Намаляването на американското военно присъствие в Румъния "не е много голямо"
Свят |„Лукойл“ е получила оферта за закупуване на международните ѝ активи. Кой е купувачът?
Бизнес |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Между реалността и свръхестественото: Всеки трети у нас вярва в живот след смъртта, а две трети – в кармата
България |НАП продава автогарата в Перник
Политика |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.