Приемете дигитални медии, силата е с тях

Приемете дигитални медии, силата е с тях

Актуално глобално проучване на TNS сочи, че в хората с достъп до интернет по света предпочитат компютъра пред традиционните медии вкъщи.

61% от участниците в проучването заявяват, че използват интернет ежедневно, докато 54 на сто от тях всеки ден гледат телевизия, 36% слушат радио и 32% четат вестници.

Това коментира в PRMoment.com британецът Кларк Търнър, автор на електронното издание UTalkMarketing.

Търнър смята, че практиката в занаята с имидж и реклама е обучила старшите специалисти да работят с медиите, които основно не са се променили с десетилетия – телевизията, радиото, печата и външната реклама.

„Сега обаче „старите кучета” трябва да приемат влиянието на още един могъщ канал – дигиталните медии. Те дават възможност на професионалистите да изпратят съобщенията си до глобална аудитория, каквото преди години не са си представяли. И осигуряват едно безценно предимство – чрез тях може да се влезе в диалог с клиентите, хората да бъдат емоционално обвързани с марката и дори да се забавляват с нея, коментира авторът.

Популярното разбиране в пиара и маркетинга, че знанието идва от възрастта и опита, днес не важи, защото много маркетинг директори шефове на отделите по комуникации, които управляват големите марки, и шефове на компании все още не могат да премат дигиталните канали.

Днес се оформят две съвременни школи на старшите специалисти в маркетинга и пиара. Първата е на тези, които прегръщат новите възможности на технологиите и свикват с тях. Втората - на тези, които все още ги страх, убеден е Търнър.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ