Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Приемете дигитални медии, силата е с тях
Актуално глобално проучване на TNS сочи, че в хората с достъп до интернет по света предпочитат компютъра пред традиционните медии вкъщи.
61% от участниците в проучването заявяват, че използват интернет ежедневно, докато 54 на сто от тях всеки ден гледат телевизия, 36% слушат радио и 32% четат вестници.
Това коментира в PRMoment.com британецът Кларк Търнър, автор на електронното издание UTalkMarketing.
Търнър смята, че практиката в занаята с имидж и реклама е обучила старшите специалисти да работят с медиите, които основно не са се променили с десетилетия – телевизията, радиото, печата и външната реклама.
„Сега обаче „старите кучета” трябва да приемат влиянието на още един могъщ канал – дигиталните медии. Те дават възможност на професионалистите да изпратят съобщенията си до глобална аудитория, каквото преди години не са си представяли. И осигуряват едно безценно предимство – чрез тях може да се влезе в диалог с клиентите, хората да бъдат емоционално обвързани с марката и дори да се забавляват с нея, коментира авторът.
Популярното разбиране в пиара и маркетинга, че знанието идва от възрастта и опита, днес не важи, защото много маркетинг директори шефове на отделите по комуникации, които управляват големите марки, и шефове на компании все още не могат да премат дигиталните канали.
Днес се оформят две съвременни школи на старшите специалисти в маркетинга и пиара. Първата е на тези, които прегръщат новите възможности на технологиите и свикват с тях. Втората - на тези, които все още ги страх, убеден е Търнър.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.