Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Пролетно почистване на марката
Напролет обичаме да се освобождаваме от старите неща. Остарелите дрехи в гардероба. Ненужните бележки в бюрото. Забравените файлове на десктопа.
Марките са органични. Те се променят и растат с времето. Всеки, занимавал се с маркетинг, може да потвърди това. Без редовно преглеждане на състоянието им, могат да се превърнат в нещо остаряло. За да освежите марката на фирмата си с идването на нов сезон, имайте предвид следното:
1.Оценете наново аудиторията си. Идеалният профил на клиента се променя според измененията на индустрията и държавната система, под чиято регулация попада бизнеса. Запитайте се не е ли време да се пригодите към клиентите и купувачите, на които служите, като започнете или прекратите работата си с определена публика.
2. Обновете офертите си. В днешния бизнес климат нуждите на клиентите се променят на ежедневна база. Пролетта е чудесен момент да погледнете отстрани появилите се тенденции в индустрията. Вижте промените на пазара. Това, което конкурентите вършат. Съгласувайте изводите с финансовото влияние на това, което вие предлагате. Ако предлагате услуги, които в дългосрочен план ви струват повече, отколкото ви носят, обмислете да ги премахнете от офертата си. Въпросът тук е кои са продуктите, които трябва да започнете да промотирате и другите, които трябва да „пенсионирате“, за да послужите по-добре на клиентската си база и да подобрите печалбите си?
3. Направете по-атрактивни профилите си в социалните медии. Освежете ги. Твърде много профили на клиенти, например в LinkedIn, са отживелица. Остарялото съдържание в социалните медии е най-често срещаната и най-лесна за поправяне грешка в брандинга, която маркетинг агенциите поправят при работа с нов клиент. Помислете дали съответстват профилите ви с това кой сте днес.
4. Прегледайте какво е казано. Напишете името на бизнеса ви в Google и погледнете какво излиза. Това са онлайн статиите, коментарите, публикациите в блогове и другите видове съдържание, които определят как се брандирате в интернет. За по-задълбочен анализ, и за да сте наясно, можете да се възползвате от услугата Google Alert. Тя ще ви алармира всеки път, когато името ви е споменато в киберпространството. Ще се изненадате колко често хората го правят. И ще можете да им отговорите.
По материал в списание Entrepreneur
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.