Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Първата тв реклама на Twitter е пълен провал
Социалната мрежа Twitter отнесе доста критики за първата си телевизионна реклама. В клипчето можем да видим как един от софтуерните инженери на компанията – Дани Херц, седи в нюйоркския си офис, чете и пие кафе от чаша с логото на Twitter. Изведнъж по телефона му пристига туийт за земетресението, което разлюля града на 23 август. Буквите от екрана ни информират, че на бедствието са му трябвали само 30 секунди, за да стигне от Вашингтон до Ню Йорк. И о, чудо – съобщението от Вашингтон идва точно навреме, за да може Херц да си вдигне чашата, да изчака труса да премине и после да продължи спокойно да чете. Заглавието, избрано от компанията за книгата в клипа, е „Глупостите, които дрънка баща ми” (Shit My Dad Says).
Коментаторите от различни медии реагираха единодушно, че макар и на пръв поглед приятно гийкска, рекламата е скучна, самовлюбена, безчувствена и неточна, тъй като представя земетресението като по-силно, отколкото е било. „Закъснелият подход към тази новина изглежда противоречи на посланието за незабавните реакции в Twitter, което рекламата явно представя”, смятат експертите от телевизия MSNBC. Така ли е? Преценете сами.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.