Първата тв реклама на Twitter е пълен провал

Социалната мрежа Twitter отнесе доста критики за първата си телевизионна реклама. В клипчето можем да видим как един от софтуерните инженери на компанията – Дани Херц, седи в нюйоркския си офис, чете и пие кафе от чаша с логото на Twitter. Изведнъж по телефона му пристига туийт за земетресението, което разлюля града на 23 август. Буквите от екрана ни информират, че на бедствието са му трябвали само 30 секунди, за да стигне от Вашингтон до Ню Йорк. И о, чудо – съобщението от Вашингтон идва точно навреме, за да може Херц да си вдигне чашата, да изчака труса да премине и после да продължи спокойно да чете. Заглавието, избрано от компанията за книгата в клипа, е „Глупостите, които дрънка баща ми” (Shit My Dad Says).

Коментаторите от различни медии реагираха единодушно, че макар и на пръв поглед приятно гийкска, рекламата е скучна, самовлюбена, безчувствена и неточна, тъй като представя земетресението като по-силно, отколкото е било. „Закъснелият подход към тази новина изглежда противоречи на посланието за незабавните реакции в Twitter, което рекламата явно представя”, смятат експертите от телевизия MSNBC. Така ли е? Преценете сами.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ