Първата тв реклама на Twitter е пълен провал

Социалната мрежа Twitter отнесе доста критики за първата си телевизионна реклама. В клипчето можем да видим как един от софтуерните инженери на компанията – Дани Херц, седи в нюйоркския си офис, чете и пие кафе от чаша с логото на Twitter. Изведнъж по телефона му пристига туийт за земетресението, което разлюля града на 23 август. Буквите от екрана ни информират, че на бедствието са му трябвали само 30 секунди, за да стигне от Вашингтон до Ню Йорк. И о, чудо – съобщението от Вашингтон идва точно навреме, за да може Херц да си вдигне чашата, да изчака труса да премине и после да продължи спокойно да чете. Заглавието, избрано от компанията за книгата в клипа, е „Глупостите, които дрънка баща ми” (Shit My Dad Says).

Коментаторите от различни медии реагираха единодушно, че макар и на пръв поглед приятно гийкска, рекламата е скучна, самовлюбена, безчувствена и неточна, тъй като представя земетресението като по-силно, отколкото е било. „Закъснелият подход към тази новина изглежда противоречи на посланието за незабавните реакции в Twitter, което рекламата явно представя”, смятат експертите от телевизия MSNBC. Така ли е? Преценете сами.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

София без автобуси, трамваи и тролеи: протестът на градския транспорт продължава, мобилизират автобуси за матурите
Васил Терзиев: Нямам повод да си говоря с хора, които държат за заложници цял един град
Разследват бившия шеф на ФБР за заплаха за убийство на Тръмп заради снимка с мидички 
Украйна: След мирните преговори Русия извърши най-голямата атака с дронове от началото на войната
"Суис" отменя 1400 полета за лятото заради липса на пилоти
Папа Лъв призовава за единство на разделената Църква, но обещава да не бъде „автократ"
Терзиев призова просветното министерство за общ план за превоз на зрелостниците до матурите 
Звукът влияе директно върху клетките в човешкото тяло