Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Радост от рекламата: Билборд сипва безплатна бира
"Може би най-добрият рекламен плакат на света". Това е записано на обикновен зелен фон върху голям билборд в Лондон, който не би бил нищо особено, ако в центъра му не бе монтиран малък кран. От него минувачите можеха да си сипват в халби безплатна бира.
Външната рекламна кампания е на датската марка пиво Carlsberg, съобщава Adweek. Наблюдателите на рекламния сайт предполагат, че тя е зарадвала малко повече хората спрямо радостта от прочутите билбордове на "Кока-Кола", от които можеше да се сипва неограничено кола.
Кампанията е дело на агенция Mission Media. Билбордът е бил монтиран на Старата пивоварна Труман (The Old Truman Brewery) на "Брик Лейн" в английската столица. На мястото имало и представители на компанията, които следили дали на опашките за бира, извили се пред билборда, няма лица под 18-годишна възраст.
Какъв по-добър начин да привлечеш вниманието от това да раздаваш нещо безплатно, нали?
"Искаме да покажем бранда Carlsberg пред колкото може повече хора, които пият бира. За да го сторим, трябва да мислим различно в подхода си и не можем само да разчитаме на страхотната телевизионна реклама", обяснява Дармеш Рана - старши бранд мениджър на Carlsberg Великобритания.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.