Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Разликите в маркетинга за жени и за мъже
Големите марки с опит отдавна са наясно, че разликите между поведението и разбиранията за живота на двата пола могат да се използват в рекламата. Към жените и мъжете се подхожда различно.
За да рекламирате пред мъже, изложете конкретна информация и данни. Те носят най-голяма тежест и са убедителни.
За жените съобщенията с практична стойност, комбинирани с емоционални асоциации, водят до най-успешните резултати, коментират авторите в chron.com. Спестовният маркетинг налага работно познание за двете групи в конкретната държава, сред точната ниша, където рекламираният продукт трябва да се реализира.
Някои маркетингови техники в практиката на рекламиране пред мъже включват снабдяване с цялата важна информация и след това обяснения и информационен бекграунд, в който става ясно какъв е произходът на продукта и как е изработен. При жените обаче разказването на информация за фон може да се окаже по-полезно в убеждаването. С други думи маркетинга за мъже може само да обяснява ползите от купуването на най-новия модел кола. За да се рекламира пред жени обаче преди всичко трябва да се покаже майка, която слага детето си да седне в автомобила, за да се създаде емоционален контекст и ситуация, в която жените ще разпознаят себе си.
Базирана в Торонто агенция проведе изследване по темата и определи някои важни особености в начина на пазаруване на двата пола, които имат отношение към това как трябва да се рекламира пред тях. Очаквано, мъжете обръщат внимание на това дали им е осигурено място за паркинг, докато за жените е важно общуването с продавача. Затова магазините с дамско и мъжко облекло трябва да акцентират върху разликите в половете при фирмената си политика и, както е в случая с тези за дамите, имат полза да насочат усилията си към нещо специално. Например към обученията и изискванията към продавачите.
Когато купуват, мъжете много често използват метода на елиминирането. Решават кои качества на даден продукт (кола, дреха, техника) са най-важни лично за тях и оттук нататък елиминират продуктите, на които тези аспекти им липсват. Същевременно жените използват по-обширни методи, за да достигнат до решението за покупка. Те решават само след като са прегледали всички възможности за избор. Например, въпреки че търсят зелена рокля, традиционно никога не пропускат да разгледат всички останали рокли в магазина, както и тези в съседните магазини, дори да не са зелени. Много често накрая избират първата, което ги е впечатлила. Закупуват я обаче само след като са се уверили, че не са видели по-красива и подходяща от нея. И след като са се уморили да разглеждат.
И още: Друга разлика между мъжете и жените купувачи, която често влияе на маркетинг стратегията на фирмата, е степента на идентификация с пола. Мъжете държат много повече да бъдат възприемани като мъже, отколкото жените като жени. Много често за тях е по-важно дали един продукт изглежда като женствен, отколкото дали е полезен. Това е причината много от марките мъжко облекло, камиони и джипове, яхти, часовници да използват рекламни образи на силни мъже със сурово излъчване, често с набола брада и решителен поглед.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.