Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Реклами от миналото показват колко е напреднал светът
Истина е, че някои компании и днес представят в рекламите си жените като обект на притежание за мъжки престиж, единствено и само като домакини или като личности, които живеят и се радват само от идеално чистото пране или лъсната до блясък баня. Но все пак, няма как съвременните рекламодатели да се разминат с подобни послания както например са го правили компаниите преди век, и да не отнесят критики.
Десетилетия назад в миналото рекламирането е съдържало вредни за здравето на човека обещания, морално погрешни послания и разбирания, които за щастие вече не са приемливи. Ето някои ужасни примери от рекламната история, представени от американския сайт Business Insider.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.