Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Рекламна кампания на Пощенска банка сред 28-те най-иновативни в света
Българска рекламна акция получи признание в конкурса за наградите Warc през 2014 г.
Рекламната кампания на Пощенска банка „Спестовен жилищен кредит“, изготвена от екип на банката в България и агенция Graffiti BBDO, е номинирана за награда Warc за иновации. Това съобщават от банката.
Призът отличава най-добрите маркетингови проекти от света, използващи иновативно мислене за постигане на резултати.
Сайтът Warc е един от водещите източници на изследвания, статистики и добри практики в маркетинга в международен план. Само 28 заявки от целия свят са били допуснати до финала на наградите за иновации Warc 2014, с което Пощенска банка България се нарежда сред глобални брандове, като Coca-Cola, Unilever, Vodafone, Audi, Mercedes-Benz и Samsung. Кампанията продължава наравно с тях във финалния кръг на конкурса.
Всяка година Warc провежда конкурси, с които отличава най-добрите рекламни изяви в световен мащаб в две основни направления – иновативност и социална стратегия. В тазгодишното издание на Warc Prize for Innovation до финалния кръг на конкурса достигат представители на 12 страни, сред които Пощенска банка е единствен представител за България.
Маркетинговата комуникация, която екипите на банката и Grafitti BBDO разработиха за „Спестовен жилищен кредит“ вече е носител на награда за ефективност от Effie Bulgaria 2014. Това допринесе финансовата институция да събере най-голям брой точки и да стане номер едно компания и марка според Effie Index България по-рано тази година.
Победителят в конкурса Warc Prize for Innovation 2014 ще бъде обявен през декември на официално събитие в Лондон.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Шефът на ExxonMobil: Законът на ЕС за устойчивост може да сложи край на дейността ни в Европа
Енергетика |Белгия инвестира спешно 50 млн. евро в средства за противодействие на дронове
Свят |Европейските пазари започват ноември с ръст*
Финанси |Ръководителят на Standard Chartered очаква блокчейн технологията един ден да захранва почти всички глобални трансакции
Финанси |Обирът в Лувъра: Дело на дребни престъпници
Любопитно |Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Техники за успех |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 3 до 9 ноември
Хороскоп |Тръмп: Не вярвам да влезем във война с Венецуела, но дните на Мадуро като президент са преброени
Свят |САЩ искат повече държави да използват долара. Кои са кандидатите?
Финанси |Интернет бе създаден тази седмица през 1969 г. - и веднага се срина
Технологии |България е единствената страна в ЕС, която събира за рециклиране толкова устройства, колкото продава на пазара
Технологии |На днешната дата, 3 ноември. Ден на българския художник
На днешната дата |Кристин Лагард припомня: Два месеца остават до присъединяването на България към еврозоната
България |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.