Рекламна кампания на Пощенска банка сред 28-те най-иновативни в света

Рекламна кампания на Пощенска банка сред 28-те най-иновативни в света

Рекламна кампания на Пощенска банка сред 28-те най-иновативни в света

Българска рекламна акция получи признание в конкурса за наградите Warc през 2014 г. 

Рекламната кампания на Пощенска банка „Спестовен жилищен кредит“, изготвена от екип на банката в България и агенция Graffiti BBDO, е номинирана за награда Warc за иновации. Това съобщават от банката. 

Призът отличава най-добрите маркетингови проекти от света, използващи иновативно мислене за постигане на резултати.

Сайтът Warc е един от водещите източници на изследвания, статистики и добри практики в маркетинга в международен план. Само 28 заявки от целия свят са били допуснати до финала на наградите за иновации Warc 2014, с което Пощенска банка България се нарежда сред глобални брандове, като Coca-Cola, Unilever, Vodafone, Audi, Mercedes-Benz и Samsung. Кампанията продължава наравно с тях във финалния кръг на конкурса.

Всяка година Warc провежда конкурси, с които отличава най-добрите рекламни изяви в световен мащаб в две основни направления – иновативност и социална стратегия. В тазгодишното издание на Warc Prize for Innovation до финалния кръг на конкурса достигат представители на 12 страни, сред които Пощенска банка е единствен представител за България.

Маркетинговата комуникация, която екипите на банката и Grafitti BBDO разработиха за „Спестовен жилищен кредит“ вече е носител на награда за ефективност от Effie Bulgaria 2014. Това допринесе финансовата институция да събере най-голям брой точки и да стане номер едно компания и марка според Effie Index България по-рано тази година.

Победителят в конкурса Warc Prize for Innovation 2014 ще бъде обявен през декември на официално събитие в Лондон.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ