Рекламна фирма в САЩ отдели поколението Y от другите служители

Рекламна фирма в САЩ отдели поколението Y от другите служители

Нюйоркската рекламна компания Grey обособи специално офис пространство само за служителите й от поколението Y, съобщи сайтът за дизайн и реклама PFSK.

Мениджмънтът на Grey обяснява решението с това, че 46% от всичките 1000 души, които работят в компанията, са представители на това поколение, родени между 1980 и 2000 г. С годините управата на фирмата е установила, че тези служители се държат и работят различно от останалите си колеги, твърди тя. Затова в Grey е била отделена основна сграда (Base Camp) с отворено работно пространство, което стимулира сътрудничеството. В него работят само младите членове на екипите, включително асистентите на акаунт мениджърите. 

Всички те продължават да работят активно с останалите служители от други възрастови групи по клиентските въпроси, но вместо да са в екипите, които обслужват отделните клиенти, са събрани в една централна зона - основният офис. Мястото е широко пространство с компютри и телефони. Има отделена стая за срещи и комуникация, поле за релакс с дивани, столове и телевизор. 

От Grey обясняват пред Business Insider, че т.нар. "основната сграда" за работа всъщност се разпростира отвъд физическите й измерения. Хората, които се числят към нея, използват и онлайн инструмент за персонално оценяване, разработен "за да помага при проблеми, свързани с общуването и взаимодействието с колеги". В него се създават профили на различни служители всяка седмица. Прави се и седмична среща на екипи, озаглавена "Мъдростта на седмицата", в която служителите могат да дискутират какво са научили и преживявания. 

Рекламна компания Grey работи в Ню Йорк от 1917 г.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ