Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Рекламна фирма в САЩ отдели поколението Y от другите служители
Нюйоркската рекламна компания Grey обособи специално офис пространство само за служителите й от поколението Y, съобщи сайтът за дизайн и реклама PFSK.
Мениджмънтът на Grey обяснява решението с това, че 46% от всичките 1000 души, които работят в компанията, са представители на това поколение, родени между 1980 и 2000 г. С годините управата на фирмата е установила, че тези служители се държат и работят различно от останалите си колеги, твърди тя. Затова в Grey е била отделена основна сграда (Base Camp) с отворено работно пространство, което стимулира сътрудничеството. В него работят само младите членове на екипите, включително асистентите на акаунт мениджърите.
Всички те продължават да работят активно с останалите служители от други възрастови групи по клиентските въпроси, но вместо да са в екипите, които обслужват отделните клиенти, са събрани в една централна зона - основният офис. Мястото е широко пространство с компютри и телефони. Има отделена стая за срещи и комуникация, поле за релакс с дивани, столове и телевизор.
От Grey обясняват пред Business Insider, че т.нар. "основната сграда" за работа всъщност се разпростира отвъд физическите й измерения. Хората, които се числят към нея, използват и онлайн инструмент за персонално оценяване, разработен "за да помага при проблеми, свързани с общуването и взаимодействието с колеги". В него се създават профили на различни служители всяка седмица. Прави се и седмична среща на екипи, озаглавена "Мъдростта на седмицата", в която служителите могат да дискутират какво са научили и преживявания.
Рекламна компания Grey работи в Ню Йорк от 1917 г.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.