Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Рекламни особености на Супербоул 2014
Щедри и очакващи големи резултати, световните брандове се готвят за Супербоул 2014. Най-гледаното рекламно време за годината в САЩ - финалът на американската футболна лига - традиционно събира пред малкия екран 100 милиона американци.
Тазгодишното спортно събитие ще бъде на 2 февруари. Различното в него от гледна точка на маркетинга е, че цената на излъчване на основния му инструмент – 30-секундния ТВ спот, ще бъде по-висока. Тя ще надхвърля 4 милиона долара.
Най-странните, най-различни и може би най-носталгични реклами се очаква да бъдат големите печеливши, смятат авторите на американското списание Inc. Те ще бъдат тези, за които ще се говори два дни или с часове ще се пише в мрежата.
Идеята за купуване на известно време за показ по телевизора и може би няколко реклами на страниците на списания, съпътствани от билбордове, е отживяла. В днешния шумен и преизпълнен пазар предлагането на внимание под наем чрез рекламно пространство е все по-малко ефективно. Сега играта се промени и предизвикателството за големият маркетинг е да комбинира купеното под наем рекламно пространство с по-ангажиращо съдържание, което е социално.
В последните няколко години и особено през миналата видяхме рекламите в Супербоул да се придвижват към тази обща тенденция. През 2014 г. можем да очакваме още усилия в тази насока. Още опити за спечелване на повече внимание от всякога.
Видео рекламите от Супербоул се поставят в центъра на интегрирана кампания, която се разгръща едновременно в няколко медийни канала, задължително с участието на дигиталния свят. Принципът на създаване на тези кампании е подобен на участието в търговско изложение – фирмите използват събитието и си създават около него по-мащабна реклама с информация в самия момент на провеждането му и след това. Целта им е да се сдобият с максимална стойност. Вместо само да зарадват зрителя с хубава реклама от половин минута и да се надяват, че тя ще се запомни, марките показват скъпото видео в Супербоул само като част от по-големи усилия да се популяризират.
Ето и пример.
Една от дългоочакваните кампании от годината е тази на Intuit QuickBooks “Малък бизнес, голямо състезание“. Тя беше стартирана още през август 2013 г. – половин година преди спортния финал. Intuit покани малкия бизнес в цяла Америка да участва в нея, като я вдъхнови, разказвайки своята история. От стотици истории на малки американски фирми, тя избра 20 полуфиналисти, а от тях – четирима финалисти, които в момента се съревновават. Накрая ще остане само един - само една малка фирма, която ще се покаже като пример в рекламата на Intuit в Супербоул 2014.
В хода на развитие на кампанията Intuit ангажира аудиторията през целия й период, като убеди хората да гласуват за своите фаворити в състезанието й. Играта популяризира много малки фирми в САЩ, от такава за кучешки бисквити до друга за домашно приготвена бира. Интернет потребители споделяха видеоклипове, посещаваха сайта й и проверяваха в него резултати.
Кампанията е пример за дългосрочно провеждане на рекламна инициатива за спортното събитие. На този тип маркетинг активности се гледа като на инвестиция или "златна стратегия" за създаването на връзки.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.