Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Роналдо е най-ценният играч за маркетинга
Звездата на „Реал Мадрид“ Кристиано Роналдо е най-ценният от маркетинг гледна точка футболист в света, според изследователите на Repucom. Фирмата за маркетинг изследвания посочва, че той е най-известното и „задаващо тенденции“ лице във футбола.
В глобален план 83,9% от хората го познават. На националните маркетинг пазари Италия, Испания, Германия, Турция и Арженита разпознаваемостта му е около 95%.
Вторият най-скъпо продаваем футболист за маркетинга според изследователите е Лионел Меси от „Барселона“. Трети, за изненада на мнозина, е неговият колега в „Барса“ Жерар Пике.
„Роналдо е мечтата за знаменитост, която да придаде блясък на маркетинга и да популяризира бранд (celebrity endorsement). Стойността на присъствието му е важна за отбора, в който играе, както и за компаниите, които са се свързали с него“, коментира създателят и управител на Repucom Пол Смит. „Само две седмици преди Световното първенство по футбол, погледът на света е насочен към състезаващите се отбори и играчи. Световната купа е най-гледаното спортно събитие в света. В него големите брандове, официални партньори и другите хора и фирми ще използват и ползват глобалния му имидж, за да създават продажби“, казва той.
Роналдо спечели за втори път през 2014 г. наградата на ФИФА за глобален играч Ballon d'Or, както и медал в Шампионска лига. Той има 82 милиона фена във Facebook и 26 милиона последователи в Twitter – комерсиалният потенциал на личността му се счита за колосален.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.