Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Снимай рекламно с Instagram!
Малко след като бе купено от Facebook, приложението за обработка на снимки Instagram набра небивала популярност. Актуални маркетинг изследвания в Щатите показват, че то вече привлича повече тийнейджъри, отколкото Facebook. Интересът към технологичните услуги на младежите между 13 и 18 години е важен индикатор за маркетинг тенденциите в близкото бъдеще.
Дигиталният маркетинг на известните брандове в момента се развива в насоката „показвай красиви изображения”. Свидетелство за това е възходът на кампаниите в социалната мрежа, базирана на споделянето на снимки и илюстрации по теми, Pinterest. Доказателство е и интересна нова практика на големите компании.
20 големи марки са изпращали фотографи да снимат с Instagram до екзотични и най-разнообразни дестинации, съобщава Business Insider. Тези брандове са покрили разходите по пътуванията на фотографите, за да получат красиви илюстрации, с които да се популяризират сред младата си аудитория в Instagram. Избрали си признато способни млади личности, които са известни в САЩ потребители на Instagram, следвани от младите хора, заради таланта им да снимат. Така са превърнали хобито им в работа – мечта за мнозина сред потребителите на приложението.
Маркетингът се променя и по този начин.
Сред примерите за кампании със снимки в Instagram са: Puma изпрати Браян Дифео (@bridif) и още няколко щастливци да снимат пустинята в Абу Даби.
Сам Хорайни (@samhorine) снима на лодка, която се състезаваше в надпреварата с ветроходни лодки на Volvo от Маями до Португалия.
Всъщност, на него не му се случва да е наеман от компания да снима с Instgram за първи път. Той е пътувал по целия свят. Louis XIII го изпрати в Индия по повод стартиране на нов продукт.
Участвал е и във филмовия фестивал „Сънденс” като посланик на Hudson Jeans. Sony пък го прати в Лас Вегас, където снима нейни устройства по време на изложението за потребителска електроника (CES) в града.
Освен това група от водещи потребители на Instagram пътува до Израел в рамките на визита, „каквато се случва веднъж в живота”, организирана от Университета на Тел Авив. Дори президентът на Израел Шимон Перес снима един от тях – Бен Финч (@bexfinch). Снимката успя да привлече вниманието в мрежата.
Същият този Бен пътува до столицата на Хаити Порт о Пренс с групата "Художници за мир", където направи страхотни снимки.
И още: Johnnie Walker пък изпрати Крис Оузър (@chrisozer) от Бруклин чак в Шотландия, за да снима с Instagram и да пресъздаде наследството на бранда в прекрасна фотогалерия.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.