Снимай рекламно с Instagram!

Снимай рекламно с Instagram!

Малко след като бе купено от Facebook, приложението за обработка на снимки Instagram набра небивала популярност. Актуални маркетинг изследвания в Щатите показват, че то вече привлича повече тийнейджъри, отколкото Facebook. Интересът към технологичните услуги на младежите между 13 и 18 години е важен индикатор за маркетинг тенденциите в близкото бъдеще.

Дигиталният маркетинг на известните брандове в момента се развива в насоката „показвай красиви изображения”. Свидетелство за това е възходът на кампаниите в социалната мрежа, базирана на споделянето на снимки и илюстрации по теми, Pinterest. Доказателство е и интересна нова практика на големите компании.

20 големи марки са изпращали фотографи да снимат с Instagram до екзотични и най-разнообразни дестинации, съобщава Business Insider. Тези брандове са покрили разходите по пътуванията на фотографите, за да получат красиви илюстрации, с които да се популяризират сред младата си аудитория в Instagram. Избрали си признато способни млади личности, които са известни в САЩ потребители на Instagram, следвани от младите хора, заради таланта им да снимат. Така са превърнали хобито им в работа – мечта за мнозина сред потребителите на приложението.

Маркетингът се променя и по този начин.

Сред примерите за кампании със снимки в Instagram са: Puma изпрати Браян Дифео (@bridif) и още няколко щастливци да снимат пустинята в Абу Даби.

Сам Хорайни (@samhorine) снима на лодка, която се състезаваше в надпреварата с ветроходни лодки на Volvo от Маями до Португалия.

Всъщност, на него не му се случва да е наеман от компания да снима с Instgram за първи път. Той е пътувал по целия свят. Louis XIII го изпрати в Индия по повод стартиране на нов продукт.

Участвал е и във филмовия фестивал „Сънденс” като посланик на Hudson Jeans. Sony пък го прати в Лас Вегас, където снима нейни устройства по време на изложението за потребителска електроника (CES) в града.

Освен това група от водещи потребители на Instagram пътува до Израел в рамките на визита, „каквато се случва веднъж в живота”, организирана от Университета на Тел Авив. Дори президентът на Израел Шимон Перес снима един от тях – Бен Финч (@bexfinch). Снимката успя да привлече вниманието в мрежата.

Същият този Бен пътува до столицата на Хаити Порт о Пренс с групата "Художници за мир", където направи страхотни снимки.

И още: Johnnie Walker пък изпрати Крис Оузър (@chrisozer) от Бруклин чак в Шотландия, за да снима с Instagram и да пресъздаде наследството на бранда в прекрасна фотогалерия.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ