Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Стартира Superbrands България 2012–2013
Група от български експерти, които съставят независимо жури, обяви началото на четвъртия проект на глобалната организация Superbrands за България през 2012–2013 година. Той ще отбележи важен юбилей – поредното, 300. по ред издание на международната брандинг институция.
Членовете на журито – Бордът на Superbrands, избраха за председател г-жа Венелина Гочева, вицепрезидент на издателския борд на Медийна Група България Холдинг. Тя поема щафетата от изпълнителния директор на Българската асоциация по маркетинг, проф. Веселин Благоев.
Съставът на Борда на Superbrands се обновява при всеки нов проект. В него участват специалисти в различни сфери на маркетинга, авторитетни представители на бизнеса и водещи журналисти. Те не получават материално възнаграждение и нямат право да оценяват марки, с които самите те са свързани, както и брандове на свои конкуренти.
Номинациите в конкурса Superbrands България 2012-2013 се базират на основата на статистически данни, проучвания и анализи на пазара на водещи маркетингови агенции, информират от Борда. Те са основани и на множество източници за пазарен дял, обем и ръст на продажбите, бюджетите за реклама, медийното и публичното експониране на марките.
В процеса на оценяване „независимите съдии” по правило ще се концентрират единствено върху силата на бранда като субективно възприятие, въз основа на следните критерии:
• Качество. Символизира ли марката качеството на предлаганите продукти или услуги?
• Надеждност. Ползва ли се тя с доверие, поддържа ли се висок стандарт на продуктите или услугите?
• Различие. Добре ли е позната марката в нейния сектор? Успешно ли се разграничава тя от конкурентите си? Притежава ли индивидуалност и ценности, които я правят уникална на пазара?
Авторите на методиката смятат, че субективният момент в процеса на оценяване е необходим, за да могат да се сравнят брандове от различен мащаб и от различни сектори на икономиката, като се оценява изключително и само тяхната сила.
В оценяването на най-силните потребителски марки в България ще могат да се включат и самите потребители чрез национално гласуване в интернет, което ще даде възможност общественото мнение да се разгледа успоредно с експертното, съобщават още организаторите на конкурса. Това специално проучване ще се проведе и анализира от института за пазарни проучвания GFK Bulgaria, който е партньор на проекта.
Най-силните марки ще получат правото да участват в официалната публикация на Superbrands за България, чието издаване е предвидено за есента на 2012 г., както и да използват специалния символ на Superbrands в своите маркетингови комуникации, за да покажат на потребителите и на партньорите си постигнатото високо признание за отличен брандинг.
Кулминация на проекта ще бъде грандиозната церемония за награждаване, определяна като „Оскарите“ на брандинга, посветена на оценените като Superbrands марки и на премиерата на книгата.
Глобалната организация Superbrands и управляваната от нея едноименна промоционална програма са създадени във Великобритания преди 16 години. Оттогава до днес тя разширява своята дейност – вече в 85 страни, затвърждавайки авторитета си на независима институция, фокусирана върху брандинга, която работи активно със стотици водещи търговски марки по света, както и с най-ярките имена в маркетинга, бизнеса и обществения живот.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Интердисциплинарният подход ускорява технологичния напредък и променя философията на медицината
Наука и Здраве |Цените на петрола се понижиха, след като Тръмп намали митата срещу Китай
Енергетика |ООН осъди за 33-та поредна година американското ембарго срещу Куба
Свят |Тръмп намали митата върху вноса от Китай до 47% след „невероятната“ среща със Си
Икономика |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Нов революционен метод може да доведе до по-ранно откриване на болестта на Алцхаймер
Наука и Здраве |Скенери хвърлят светлина върху промените в мозъка, когато се унасяме от умора
Любопитно |Гърция започва доставки на газ за Украйна през България, Румъния и Молдова
Енергетика |На днешната дата, 30 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Тръмп намали митата върху вноса от Китай до 47% след „невероятната“ среща със Си
Икономика |Времето: Слънчево, но със сутрешни мъгли
България |80-годишна жена почина, забравена на остров от круизен кораб
Любопитно |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.