Страстта в работата като средство за продажба

Страстта в работата като средство за продажба

Всички знаем, че продажбите винаги са посветени на целта „да се затвори на печалба”. Няма човек, който да работи в продажбите и да не е опитал всички възможни техники, които да му помогнат да има успех с клиентите.

Мисля, че страстта е най-подценяваното и най-малко използвано средство за продажба в нашия арсенал. Защото е много трудно тя да се измери и никой не е открил ефективен начин да я преподава. Защо повече хора не впрягат страстта в своя полза? Просто е. Страстта съществува при тези, които са смирени и фокусирани. По-малко вероятно е те да рекламират собствените си способности и опит.

Страстта е ефективно средство за продажба, защото не е изкуствена и не може да се симулира дълго време. Тя се показва в хората, които като цяло им пука и наистина имат желание да отделят от времето си, за да обслужват клиентите както трябва. Ако в нагласата ви го няма това, от все сърце да обслужвате хората, можете да спрете да четете, защото тази статия не е за вас.

Ако имате желание да ги обслужвате и да показвате загриженост, тогава продължавайте.

Страстта в продажбите е убедителна, когато продавачът отдели време да изслуша клиентите и опитва наистина да разбере какво искат. Тя се проявява не само във въпросите към хората, но също и в тона на този, който пита, както и в езика на тялото му. Продавачите със страст към работата могат да изграждат дълготрайни връзки с клиентите си. Те печелят от препоръки.

Преди обаче да се втурнете да използвате езика на тялото и интонацията си, за да създадете страст, позволете да добавя и тайната съставка: сърцето. Става дума за работата от сърце. Тя се получава заради искреното убеждение, че желаете да помогнете на човека както в добрите, така и в лошите му времена. Най-добрият пример за това дали я има е, когато все пак искате да помогнете на клиента повече от това да му продадете, въпреки че продажбите не вървят добре.

Не ме разбирайте погрешно: да работите със страст не означава, че трябва да се откажете безпрекословно от това да печелите. Това означава, че сте готови да пожертвате печалбата в краткосрочен мащаб, за да се отдадете на клиентите и да постигнете дългосрочни връзки и печалба, също и от препоръките им за вас.

Всъщност, страстта в работата на търговеца може да се измери по един начин. Като си зададете следния въпрос: „Когато денят свърши и клиентите ми започнат да премислят хората, с които са общували и всичко, което са свършили, дали биха се замислили за срещата с мен като за положително събитие?”

Марк Хънтър в MarketingAbout.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

7 фрази, които превръщат добрите екипи в страхотни
"Търкиш еърлайнс" иска пълен контрол върху "СънЕкспрес"
Южна Корея намалява данъка върху дивидентите и планира по-строги цели за намаляване на емисиите до 2035 г.
На днешната дата, 10 ноември. Рождениците днес
Великобритания изпраща военни експерти и техника на Белгия за борба с дронове
Деница Сачева: Следващата седмица ще има нов Съвет за тристранно сътрудничество, на който вероятно ще бъдат обсъдени всички параметри на бюджета
Китайските потребителските цени се върнаха към растеж през октомври
Цитат на деня