"Сутрешен проблем" в новата реклама на Axe


Козметичната марка Axe на Uniliver представи в Латинска Америка поредна телевизионна реклама, насочена към мъжете. Видеото е пародия, коментира Business Insider. Направено е в типичния за бранда стил (с изключение на рекламата му за Сюзан Глен, която бе класирана сред 10-те най-добри на 2012 г.) Герой по традиция е младият мъж, който едва успява да се оттърве от красивите жени наоколо.

Рекламата е свързана с т. нар. "сутрешен проблем", когато момичетата искат да се гушкат. Предлага се следното решение – надуваема възглавница, която да замести мъжа.

Въпреки че спотът е пародиен, възглавницата всъщност е реален продукт. Axe я продава в пуерториканската си Facebook страница.

Спотът е изработен от агенция DDB, Латинска Америка.Ето го и него.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Мерц: Според гаранциите, предоставени от САЩ на Украйна, бихме могли да отблъснем руските сили
След повече от десетилетие: NASA загуби връзка с орбиталния апарат на Марс Maven
Парламентът прие на първо четене удължителният бюджет за 2026 година
Зетят на Тръмп се оттегля от офертата на Paramount Skydance за придобиване на Warner Bros. Discovery
МАЕ: Глобалното търсене на въглища достигна рекордно високо ниво тази година, очаква се спад до 2030 г.
Рекорд: Испания отчете близо 100 млн. туристи през 2025 г. и дебне конкуренцията
Норвегия ще взривява собствени мостове в случай на военен конфликт