"Сутрешен проблем" в новата реклама на Axe

Козметичната марка Axe на Uniliver представи в Латинска Америка поредна телевизионна реклама, насочена към мъжете. Видеото е пародия, коментира Business Insider. Направено е в типичния за бранда стил (с изключение на рекламата му за Сюзан Глен, която бе класирана сред 10-те най-добри на 2012 г.) Герой по традиция е младият мъж, който едва успява да се оттърве от красивите жени наоколо.

Рекламата е свързана с т. нар. "сутрешен проблем", когато момичетата искат да се гушкат. Предлага се следното решение – надуваема възглавница, която да замести мъжа.

Въпреки че спотът е пародиен, възглавницата всъщност е реален продукт. Axe я продава в пуерториканската си Facebook страница.

Спотът е изработен от агенция DDB, Латинска Америка.Ето го и него.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ