Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Технология разкрива какво точно гледаме в рекламите
Благодарение на технологията Eye Tracking специалистите вече могат да узнаят къде точно на рекламното изображение се спират погледите на потребителите. Технологията позволява да се запише с помощта на камери посоката на погледа на човека, който стои пред рекламата, както и движението на очите му. Получените данни се обработват статистически, след което се оформя графично изображение с помощта на цветови индикатори, вариращи от жълтото (за по-малко погледи) до червеното (за основните точки на интерес).
Резултатите от тези изследвания са полезни за рекламодателите и крайно любопитни за широката публика. Особено щекотливо е откритието, че мъжете и жените разглеждат едни и същи реклами по различен начин. Да видим как става това.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.