Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Трогателен филм от Китай се обявява в защита на неомъжените жени
В китайското общество има често срещана дума - „шън ню“. Тя се превежда буквално като "оставени жени", "непожелани", "непоискани". С нея се назовават дъщерите, колежки, съседки, приятелки и познати, които са навършили 25-годишна възраст и не са се омъжили. Тези момичета и жени са отритнати от околните, считани са за незавършени личности, социално нереализирани, и са по-малко уважавани - както от жени, така и от мъже.
Но това не е основният им повод за тревога. Той е друг - това е поведението на родителите им. Майките и бащите на жените, надхвърлили 25-ата си година без съпруг, ги притискат да се омъжат възможно най-бързо, като ги обвиняват, че са твърде претенциозни. Те смятат, че вината е тяхна.
Това разказва трогатален рекламен филм на китайската марка козметични продукти с грижа за кожата SK-II. Филмът се сдоби с международна популярност заради истинските истории, разказани в него, и реалните жени и родителите им, застанали открито пред камерата.
Една от жените, участващи във филма, през сълзи разказва, че са най-тежки за нея дните около китайската нова година, когато се прибира у дома и започва да слуша множество обвинения на роднините - защо не се е омъжила още? Майка на друга споделя, че винаги е смятала, че дъщеря й изглежда малко невзрачна - сигурно затова не е могла да си намери мъж. Момиче казва, че в китайското общество е на най-голяма висота уважението към родителите, а ако си дъщеря, която не се е омъжила, значи ти не ги уважаваш.
Авторите на филма посещават пазар на булки - едно от местата в Китай, където родители носят снимки на неомъжените си дъщери "сатри моми" над 25 и ги обявяват за "продан" - опитват се да им намерят мъж. От козметичната компания създават необичайна акция на този пазар.
Мотото на филма, отправено към младите дъщери, е "Не позволявайте натискът да диктува бъдещето ви". Ето и видеото.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.