Трогателен филм рекламира Pepsi в Китай

PepsiCo Films представи в Китай силен и трогателен, близо 10-минутен рекламен филм. Действието в сюжета му се развива в новогодишна вечер в азиатската държава, когато баща остава сам, защото трите му деца са твърде заети, за да се събере семейството. В кадрите са вплетени един от най-известните продукти на Pepsi – безалкохолната напитка и чипсът Lays. Те се вписват в историята за семейството и напомнят на децата за моментите от детството и юношеството, когато баща им ги е купувал за тях.

Кампанията наподобява по-ранна рекламна инициатива на Coca-Cola в Китай. В нея конкурентната марка показа филм, посветен на празничното събиране на семейството. Героите бяха хора, които работят надалеч. 10-минутното й видео се фокусираше върху китайските младежи, които все повече желаят да прекарват празниците далеч от семейството си. С тази линия марката имаше идея да разчувства зрителите, да се докосне до тях и да предизвика емоция - най-силното оръжие на ТВ рекламата. 

За разлика от този на Coca-Cola, филмът на Pepsi съдържа фантастичен елемент – вълшебна среща с щастието, въплътено в мистериозен бездомен мъж, с който бащата се запознава. Мелодраматичен е. Ще откриете прилика със сюжета на някои сериали, коментират авторите в creativity-online.

Филмът се завъртя в китайския ефир в рамките на новогодишните празници в страната от 23 януари до 6 февруари. Мнозина смятат, че е бил актуален и на 14 февруари, когато някои китайски влюбени празнуват. Настанете се удобно. Можете да го видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ