Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Уенди Кларк се завръща начело на маркетинга в „Кока-Кола“
Американката Уенди Кларк се завръща в "Кока-Кола" като маркетинг директор от Северна Америка на 6 април 2015 г., след като излезе в неплатен отпуск през януари.
При временното й оттегляне се появиха спекулации, че вероятно се оттегля завинаги. Сега компанията опровергава съмненията с официално съобщение за връщането й.
От "Кока-Кола" съобщиха през януари, че Кларк временно ще работи по външен проект, който е с лично значение за нея. Самата тя написа до колегите си, че иска да се впусне в проекта, в който ще работи със страст и който не е свързан с друга компания, а е "възможност, каквато се получава веднъж в живота" да работи по нещо, което "може да промени света".
Въпреки че нито компанията, нито Кларк биха го потвърдили, упорито се спряга версията, че маркетинг експертът е работила като консултант за Хилари Клинтън, която се очаква скоро да обяви кандидатурата си за президент на САЩ от Демократичната партия, посочва "Уолстрийт джърнъл".
Кларк работи в "Кока-Кола" от 2008 г., идвайки от телекома AT&T. В "Кока-Кола" е натоварена с нелеката задача да преобърне десетилетната тенденция на намаляване на консумацията на газирани напитки в САЩ чрез маркетинг.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.