Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Умна пиар акция с минимален бюджет
Предприемач ли сте? Ако да, и имате стартираща фирма, не бързайте да си спестявате пари и усилия за реклама. Има начин да се популяризирате, ако сте умни. Дори бюджетът ви за маркетинг да е ограничен.
Насочете се към интернет медиите, препоръчва американското списание за предприемачество Entrepreneur. Създайте история, която ще им донесе трафик. Можете да го сторите и без много пари, с хитър подход.
Пишете умно. Изпратете съобщение за нещо, което засяга хората от вашия бранш, населено място, страна, не за вас като фирма. Предложете нещо полезно. Разкажете нещо любопитно.
Имайте предвид, че е мит твърдението, че има един единствен, сигурен начин да се отключи наплив от стотици хиляди посещения в даден сайт - било то вашия или на интернет медиите. Никога не е имало такъв. До днес остава най-мощен и сигурен начин да се събере интернет внимание публикуването на интересни текстове. Съдържанието е цар.
Направете новинарска история, която се излъчва от името на компанията ви, и я изпратете на правилните журналисти. Най-пестеливият начин да се сдобиете с публичност е като се свързвате с медиите селективно. Не опитвайте „подхода на картечницата”, в който се изпращат новини до всички медии. Журналистите и блогърите са постоянно заливани с десетки имейли с ненужна никому информация, изпращани до 100 души едновременно. Като им предлагате теми, които нямат нищо общо с новините на деня, социалната обстановка и типа на медията, в която работят, само ще се превърнете с спам.
Вместо това се фокусирайте върху изпитания фундамент на пиара: Изпрати историята си лично, на правилния журналист, в правилен ред, форма, контекст и във формат, който хваща окото.
Освен това, помислете за най-влиятелните имена в индустрията ви и как може да бъдете забелязани от тях. Привлечете вниманието им и ги накарайте да ви коментират. Най-добрият вариант е експерти в бранша ви да кажат нещо интересно за продукта ви или за вас. Ако се сдобиете с такива коментари от тяхно име, цитирайте. Така по-лесно ще ви приемат като източник на информация и ще направите стъпка напред към това да се позиционирате на пазара. Ще бъде прието съществуването ви. Ще положите основи да станете фактор в бранша.
В историята си, която пращате до медиите, използвайте SEO практики. Когато я пишете, вградете ключови думи, които ще ви направят по-откриваеми в интернет. Дори след редакцията, много от тези ключови думи ще останат.
Когато изпращате информация, помолете да се вгради линк към сайта ви в материала на онлайн медията, но помнете, че това е само опит. На много места трудно ще се получи.
Не правете грешката да приключвате пиар акцията си с отразяването ви. Щом ви покажат в медиите, разпространете това навсякъде, където е възможно – в социалните мрежи, сред клиенти, потенциални инвеститори, анализатори, нови бизнес партньори. Похвалете се - ще има защо. Ако сте успели, пиар акцията ви е била направена умно и с маркетинг бюджет от XS размер.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.