Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Фотогалерия: Гиганти на билбордовете
Израелският фотограф Натан Двир описва външната реклама в Ню Йорк като „калейдоскопска комерсиална мрежа”, която покрива и брандира мегаполиса. По думите му едно от първите неща, които правят впечатление на туристите, посетили града за първи път, са гигантските билбордове. И показаните на тях снимки на манекени с огромни размери.
Той засне част от тези билбордове заедно с хора около тях по улиците. Минувачите в снимките му приличат на мравки сред колоси. Фотографът представи изложба на най-добрите от тези свои кадри в Ню Йорк. Експозицията е озаглавена „Скоро” (“Coming Soon”). По думите му целта на снимките е да покажат уникалната връзка на рекламата със света на жителите в града. И да пресъздадат начина, по който билбордовете карат хората да изглеждат по-малки, като се извисяват върху стени и фасади над главите им.
Фотографът припомня, че билбордовете са единствената медия, която не може да бъде изключена. Това е важна концепция за културата на града, който никога не спи. Ето и част снимките му.
Историята разказва Business Insider
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.