Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Хубава британска реклама за българското кимване с глава
Нова реклама на британската туристическа фирма Expedia се заиграва с обратното кимване с глава на българите за "да" и "не", предизвикващо хиляди конфузни ситуации и неразбирателства в чужбина всеки ден.
Видеото показва усърден офис служител, който наблюдава от "клетката" си зад бюрото колега да разсмива неистово фирмения шеф. "Дали е от лекото макиато, което му е донесъл, за да се разговорят? Не. То е загубило валутната си стойност."
Колегата Крейг, разговарящ с шефа, всъщност току-що се връща от почивка в България. Той разказва забавна случка, свързана с обратното поклащане на глава на местните. Подарената чаша, която шефът държи, е с българското знаме.
Интелигентна, саркастична, майсторски режисирана. Такава е тази реклама на Expedia от 41 секунди, отличена на най-престижния рекламен фестивал в света в Кан през тази година.
Идеята е на една от най-успешните агенции в света – Ogilvy & Mather, Лондон.
Това е рекламата ни на деня.
Ето я.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.