Цветята и вечната любов

Interflora – една от най-известните компании за доставки на цветя по целия свят, разказва в тази кратка, трогателна реклама история за вечната любов, пред която не съществуват бариери в пространството и времето.

Кадрите показват възрастна жена, която посещава гроба на починалия си съпруг в специален за двамата ден. Развоят на сюжета натъжава и вълнува. Той предизвиква емоции, което всъщност е най-желаният резултат от един букет или от една реклама. 

Макар че е изработена с малък бюджет и е кратка, тази кампания е посочвана многократно в класации на най-трогателните реклами на 21. век. Като такава я определят и руските наблюдатели от Adme.ru.

Вижте.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Израелски командоси сложиха край на мисията с помощи за Газа на екоактивистката Грета Тунберг
Светът на парите: Отрицателната инфлация в Швейцария изпраща предупреждение към Европа
Губернаторът на Калифорния нарече разполагането на Националната гвардия в Лос Анджелис незаконно, напрежението расте
Президентът на Литва разкритикува бездействието на Германия спрямо Русия
Президентът Радев пристигна в Казахстан
България получи и втория си изтребител F-16
Сирия отново ще се внедри в световната икономика след 14 години като държава-парий