Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Цинична реклама на „Дачия” показва „румънския пазарлък”
Скандален рекламен видеоклип на румънския автомобилен производител „Дачия” разбуни духовете и предизвика масов интерес сред потребителите в интернет.
Рекламата показва двойка съпрузи, които харесват в автосалона модел „Дачия Дъстър” и започват да се пазарят за цената му с обигран, самоуверен румънки продавач.
Диалогът между героите бързо преминава в остра, нецензурна реч и обидни, вулгарни квалификации.
Това определено може да се окачестви като най-оскърбителната автомобилна реклама, правена някога, твърдят авторите от campaignbrief.com. Не само заради умишлената провокация на думите в нея, но и поради представянето на румънците като едни от най-арогантните търговци.
Мотото на видеоклипа е „Европейско топ качество за един румънски пазарлък”. Нецензурната реч в него го прави негоден за излъчване в телевизионния ефир.
Рекламата е дело на продуцентската компания Artcore, базирана в Амстердам. Компанията не дава информация чия поръчка е това и дали финансирането има общо с който и да е представител на „Дачия” в Холандия или Румъния.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.