Читателите стават автори в американско списание

Читателите стават автори в американско списание

Краудсорсингът стана все по-често срещана рекламна тактика в медиите в САЩ. Последната проява в процеса на търсене и добиване на съдържание от читателите е тази на дамското списание Ladies’ Home Journal (LHJ), разказват авторите в AdAge. Редакторите му планират да отдадат голяма част от страниците на изданието със 128-годишна история на читателите.

От март в броевете на списанието ще се публикуват историите, излези в сайта DivineCaroline.com, партньор на Meredith Corp., който позволява на потребителите да споделят написани от тях текстове, както и от сайта на самото издание и от други дигитални канали. На страниците все още ще се изказват експерти по здравните въпроси и в областта на красотата. Моделът обаче ще бъде обърнат. Главният редактор Сали Лий обяснява, че ще се случи така, защото обикновено създаването на съдържание започва от редактора. Сега обаче то ще започне с читателя. Сали Лий предвижда, че това ще бъде схема, която ще се наложи сред печатните медии вбъдеще. От списанието обясняват, че налагат модела на краудсорсинга в печатната медия след проучване, в което читателите са заявили, че искат да имат по-голяма роля в попълването на страниците.

Други списания в САЩ също са опитвали да приложат този модел на списване. LHJ обаче е най-голямото и известно издание, което започва да го прилага. То гарантира на рекламодателите 3,2 млн. броя в циркулация. Насочено е към дамската аудитория над 30 г.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ