Шест нови формата, които ще променят рекламата в сайтовете

Шест нови формата, които ще променят рекламата в сайтовете

В опита си да създаде повече пространство за рекламодателите и да намали натрапчивия онлайн маркетинг американската служба за интерактивна реклама предложи създаването на шест нови начина за показване на реклама в сайтовете.

Разработването на новите формати ще бъде възложено на едни от компаниите-гиганти в бизнеса с дигиталната реклама – Google, Microsoft и AOL. Рекламните способи ще бъдат направени така, че да се залага на една централна реклама с картинка в сайтовете, вместо на много малки реклами в различните страници.

Но не са ли шест нови вида онлайн реклама твърде много за хората? От толкова съобщения в сайтовете може да ти се замая главата.

Новите форми предлагат по-голям формат и включват интерактивност. Позволяват вграждането на видеоклипове, игри и тестове, обясняват авторите в UtalkMarketing.com.

От службата се надяват, че предлагането на повече пространство на марките ще ги привлече още повече към дигиталните платформи и ще ги мотивират да отделят повече средства за дигитална реклама за сметка на маркетинга в телевизиите.

През 2009 г. средствата, отделени за интернет реклама във Великобритания надхвърлиха тези за реклама в телевизионния ефир. През миналата година похарчените пари за телевизионна реклама на Острова намаляха с 16,1% до 1,64 млрд. паунда. Докато средствата, похарчени за онлайн реклама се увеличиха с 4,6 на сто и достигнаха 1,75 млрд. паунда.

Интернет сега обхваща почти една четвърт от средствата, вложени в маркетинг във Великобритания. Затова специалистите не са изненадани, че САЩ развиват възможностите за рекламиране онлайн.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ