Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Шест нови формата, които ще променят рекламата в сайтовете
В опита си да създаде повече пространство за рекламодателите и да намали натрапчивия онлайн маркетинг американската служба за интерактивна реклама предложи създаването на шест нови начина за показване на реклама в сайтовете.
Разработването на новите формати ще бъде възложено на едни от компаниите-гиганти в бизнеса с дигиталната реклама – Google, Microsoft и AOL. Рекламните способи ще бъдат направени така, че да се залага на една централна реклама с картинка в сайтовете, вместо на много малки реклами в различните страници.
Но не са ли шест нови вида онлайн реклама твърде много за хората? От толкова съобщения в сайтовете може да ти се замая главата.
Новите форми предлагат по-голям формат и включват интерактивност. Позволяват вграждането на видеоклипове, игри и тестове, обясняват авторите в UtalkMarketing.com.
От службата се надяват, че предлагането на повече пространство на марките ще ги привлече още повече към дигиталните платформи и ще ги мотивират да отделят повече средства за дигитална реклама за сметка на маркетинга в телевизиите.
През 2009 г. средствата, отделени за интернет реклама във Великобритания надхвърлиха тези за реклама в телевизионния ефир. През миналата година похарчените пари за телевизионна реклама на Острова намаляха с 16,1% до 1,64 млрд. паунда. Докато средствата, похарчени за онлайн реклама се увеличиха с 4,6 на сто и достигнаха 1,75 млрд. паунда.
Интернет сега обхваща почти една четвърт от средствата, вложени в маркетинг във Великобритания. Затова специалистите не са изненадани, че САЩ развиват възможностите за рекламиране онлайн.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.