Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Ръст на онлайн рекламата в Европа
Социалните мрежи, онлайн видеото и модерните мобилни телефони са трите големи стимула, които провокираха възхода на онлайн рекламата в Европа през 2010 г. Това сочат резултатите на ново проучване, съставено от изследователската компания Interactive Advertising Bureau Europe.
В последните години на Стария континент рекламирането с търсене в интернет стана по-ефективно, отколкото банерите. През 2010 г. то се е увеличило с 21, 3%, докато през 2009 г., по време на кризата, бележи покачване от едва 1%.
Паоло Васало, ръководител дигитална търговия в глобалната медийна агенция MPG казва: „Целият пазар (с дигитална реклама - б.р.) стана по-професионален и интелигентен, благодарение на големите играчи като рекламната система iAd на Apple и Google, която наистина знае как да продава. Те дадоха на индустрията допълнителен тласък“.
Вложенията в онлайн видео в повечето национални пазари на реклама в Европа се увеличиха двойно през 2010 г. В Испания този вид рекламиране отбеляза ръст от 125% за миналата година, достигайки 17 млн. долара. Във Великобритания интересът към онлайн видеото бележи ръст от 90% с пазар от 84 млн. долара.
Мобилната реклама обхваща най-малко 2-3% от вложенията в рекламата в 12-те европейски пазара, изследвани от компанията. Онлайн рекламата заема 18 на сто от целия рекламен пазар в Европа през миналата година. Лидери са Великобритания с 29%, Дания с 28%. В някои пазари обаче дялът й в общия рекламен пазар остава много малък. Например в Румъния тя е 4%, а в Гърция – 5%.
Специално търсенето на информация в Google и показването на резултатите на предно ниво е привлякло 10,5 млн. американски долара вложения за маркетинг в Европа или 45% от всички средства, отделени за онлайн реклама на континанта през 2010 г.
„Клиентите наистина започват да ценят YouTube и го използват като канал, предназначен за споделяне в социалните медии. Мобилната реклама се развива, защото беше подценена преди“, отбелязва още Васало.
Ема Хол, AdvertisingAge
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.