„Файнейшъл таймс” рекламира корпоративния абонамент

„Файнейшъл таймс” рекламира корпоративния абонамент

Авторитетният британски ежедневник „Файнейшъл таймс” предприе рекламна кампания, с която убеждава колко е важен абонамента за бизнеса.

Кампанията се провежда под мотото „Някои инструменти не са лукс”, разказва campaignlive.co.uk. Тя се състои от три илюстрации, които ще бъдат разпространени в британската преса и средствата за външна реклама.

Идеята е, че корпоративният абонамент за „Файнейшъл таймс” е един от важните бизнес инструменти, без които компаниите не могат. И че ежедневното осведомяване от страниците на вестника е разход, който се отплаща многократно.

Трите реклами в кампанията са дело на криейтив агенцията DDB UK. Те показват парашутист в свободно падане без отворен парашут, арктически изследователи с празни ръце и невъоражен полицейски отряд.

Можете да ги видите тук. 

Втора илюстрацияВтора илюстрацияТрета илюстрацияТрета илюстрация

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Навици за постигане на висока емоционална интелигентност
Министерството на обраната предлага военното обучение да излезе от класните стаи
Франция потъна в още по-дълбока политическа криза. Какво предстои?
Тръмп може да се позове на закон за извънредно положение, за да изпрати армията в американски градове
Запрянов: Ще поискаме усилване на охраната на въздушното си пространство със средства на съюзниците