Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|„Файнейшъл таймс” рекламира корпоративния абонамент
Авторитетният британски ежедневник „Файнейшъл таймс” предприе рекламна кампания, с която убеждава колко е важен абонамента за бизнеса.
Кампанията се провежда под мотото „Някои инструменти не са лукс”, разказва campaignlive.co.uk. Тя се състои от три илюстрации, които ще бъдат разпространени в британската преса и средствата за външна реклама.
Идеята е, че корпоративният абонамент за „Файнейшъл таймс” е един от важните бизнес инструменти, без които компаниите не могат. И че ежедневното осведомяване от страниците на вестника е разход, който се отплаща многократно.
Трите реклами в кампанията са дело на криейтив агенцията DDB UK. Те показват парашутист в свободно падане без отворен парашут, арктически изследователи с празни ръце и невъоражен полицейски отряд.
Можете да ги видите тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.