БДЖ стартира рубрика за туристически пътувания с влак

БДЖ стартира рубрика за туристически пътувания с влак

Територията на България е богата на разнообразна природа и изобилства от красиви места, които всеки би се радвал да посети дори повече от веднъж. Много туристически дестинации на територията на страната са удобни за достигане с влак. За да улесни избора на хората, които търсят варианти за разходка сред природата или в друг град през почивните дни, от БДЖ създават специална рубрика, която да бъде полезна с насоки за пътуващите с влак.

Идеята на рубриката е да бъдат предложени възможности за туристически разходки на близки дестинации в рамките на един ден. За всяка дестинация ще бъдат предложени варианти за пътуване с влак и представени любопитни факти за мястото, обект на посещението чрез кратък описателен текст, снимки и видео за визуално илюстриране на дестинацията.

Обектите могат да бъдат разположени както в градове, до които може да се стигне с влак, така и до по-малки населени места или спирки по маршрута на влака, в близост до които се намира определена природна забележителност, туристическа пътека, исторически обекти и паметници на културата.

Рубриката стартира с разходка до стария мост в Свиленград, съвсем символично от т. нар. входна врата на България и ще продължи периодично с други любопитни забележителности.

„Накъде с БДЖ“ е достъпна в официалния сайт на БДЖ, в корпоративния youtube канал, наскоро създадения профил на дружеството в Инстаграм и в официалната фейсбук страница.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп компания, основана от българи, сред ТОП 20 на престижния конкурс TechCrunch Disrupt
Тръмп се качи на боклукчийски камион в опит да се възползва от гафа на Байдън
Президентът Радев: Обявяването на официалните резултати от изборите буди въпроси за честността на вота
Ройтерс: Пекин спира автомобилните инвестиции в страните от ЕС, подкрепили митата за електромобилите
На днешната дата, 31 октомври. Рождениците днес
Асоциацията на банките: Половината от спестяванията на българите са до 1000 лева
Пет маркетингови тактики, донесли забележителна печалба на бизнеса
Възходът на кариерния номад или 9 големи тенденции в управлението на кадри