„Маркет линкс”: bTV Новините са информационният лидер

„Маркет линкс”: bTV Новините са информационният лидер

bTV e основният източник на новини и актуални предавания за българите според 54,2% от зрителите на възраст над 15 г. Това е изводът в национално представително изследване на независимата социологическа агенция „Маркет линкс” за месец май. Почти двойно по-малко от респондентите, 27,9%, предпочитат новините и актуалните предавания на втората в класацията телевизия. Само 8,7% се информират главно от националния обществен канал, сочат още данни от проучването. То  потвържава тенденцията, регистрирана от единствената пипълметрична агенция, преминала независим одит (GARB), през месец май.

bTV Новините в 19 часа e най-гледаната информационна емисия, с 46,8% дял от всички зрители, или двойно повече спрямо централната емисия на следващата в класацията медия. bTV Новините са лидер във всички основни възрастови групи, със средно 46,3% дял от младата аудитория (18-34) и 45,2% от активните зрители (18-49). „Тази сутрин” е информационният лидер в делничните сутрини през май, с близо 40% дял за всички зрители и младата аудитория (18-34). Подробно с изследването можете да се запознаете тук.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Цената на златото за първи път премина прага от 4 000 долара
Времето: Жълти, оранжеви и червени кодове за валежи в Северна България
Островът Ташироджима: Царството на котките
Четвърт Век Съвършенство: Историята на Бова Кар и първото представителство на BMW в Бургас