ЦИК стартира процеса по организацията на предсрочните избори

Централната избирателна комисия (ЦИК) вече започва работа по подготовката на предсрочния парламентарен вот наесен. Направено е пазарно проучване и ще се закупят 10 хиляди ролки с термична хартия, необходими за машините за гласуване, които трябва да са доставени най-късно на 15 септември.
Комисията не може да вземе отношение по въпроса дали трябва да се върне гласуването с хартиени бюлетини и възможността на избирателя в една и съща секция да избира дали да гласува с устройство за машинно гласуване или с хартиена бюлетина
Държавният глава Румен Радев все още не е издал указите, с които ще разпусне 47-ото Народно събрание, ще назначи служебен кабинет и ще насрочи дата за предстоящите предсрочни парламентарни избори. Очакванията са това да се случи на 1 или 2 август, а изборите съответно на 2 октомври.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |ФИФА обяви съдиите за световното клубно и по-строги правила за вратарите
Спорт |Джейми Даймън продаде акции на JPMorgan за около 31,5 млн. долара
Финанси |Джак Дорси: Премахнете законите за интелектуалната собственост
Технологии |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Безос изпрати годеницата си и Кейти Пери в космоса (видео)
Любопитно |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |Цитат на деня
Цитат на деня |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.